  • 1. Data: 2006-09-23 10:15:13
    Temat: Jak odroczyć wykonanie kary
    Od: "komtel" <k...@h...pl>

    Witam
    Dostałem wezwanie do zgłoszenia się do zakładu karnego celem odbycia kary.
    Mój przypadek jest trochę ciężki. Mieszkam z mamą, nigdy nie leczyłem się
    psychiatrycznie ani na żadne ciężkie, przewlekłe choroby. Mam kiedyś leczyła
    się na depresje, ale obecnie nie chodzi do lekarza. Mam jeszcze brata, on
    mieszka jakieś 200 km od nas. Wydaje mi się "przypadek beznadziejny" ale
    zawsze jest jakieś wyjście. Chciałbym odroczyć na jakiś czas. Jakie pismo
    napisać i jak to uzasadnić, aby sąd wziął to pod uwage.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-23 16:50:58
    Temat: Re: Jak odroczyć wykonanie kary
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    komtel <k...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > zawsze jest jakieś wyjście. Chciałbym odroczyć na jakiś czas. Jakie pismo
    > napisać i jak to uzasadnić, aby sąd wziął to pod uwage.

    A gdzie tu widzisz coś ciężkiego? Czy twoja matka jest obłożnie chora i wymaga
    24-godzinnej opieki? Czy masz na utrzymaniu dwójkę przewlekle chorych dzieci?
    Wtedy to może sąd by ci odroczył...

  • 3. Data: 2006-09-24 16:33:46
    Od: "Artur B." <a...@f...pl>

    " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > A gdzie tu widzisz coś ciężkiego?

    no ciezki dla niego.
    Bedzie musial pojsc do pierdla, a to jak wiadomo mile nie jest.

  • 4. Data: 2006-09-25 09:54:19
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Artur B." <a...@f...pl> wrote in message

    > no ciezki dla niego.
    > Bedzie musial pojsc do pierdla, a to jak wiadomo mile nie jest.

    Coz mogl o tym myslec zanim zrobil to za co go na wiezienie skazali.

    Daniel