  • 1. Data: 2006-09-23 09:08:42
    Temat: Sprzedaz zadluzonego mieszkania
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Spoldzielnia neka mnie jakimis odsetkami od zalegania platnosci przed 10 latami.
    Ja nie chce ich placic i pisalem im, ze jaka chca walczyc, to niech do sadu leca
    i powojujemy.

    Chce sprzedac mieszkanie. Nie mam zadnych zaleglosci za wode, prad czy gaz.

    Czy jak sprzedam mieszkanie, to nowy wlasciciel moze miec nieprzyjemnosci w
    spoldzielni? W koncu to niby *moje* dlugi, a nie mieszkania.

  • 2. Data: 2006-09-23 11:38:01
    Temat: Re: Sprzedaz zadluzonego mieszkania
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy jak sprzedam mieszkanie, to nowy wlasciciel moze miec nieprzyjemnosci
    > spoldzielni? W koncu to niby *moje* dlugi, a nie mieszkania.

    Weź ze spółdzielni zaświadczenie do celu sprzedaży i zobacz co napisza o
    długach.