  • 31. Data: 2002-05-15 21:02:56
    Temat: Re: Agencja towarzyska w budynku mieszkalnym
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "johnkelly" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3CE2B758.455256DA@wp.pl...
    > Qwax wrote:
    >

    > Lapiesz roznice miedzy odzywka uchybiajaca normom wspolzycia spolecznego
    > a naruszeniem dobr osobistych, czy tez wrecz grozba karalna?

    Nie dało się tam więcej wtrynić zupełnie niezwiązanych z tematem terminów i
    sprawiać wrażenie jeszcze bardziej podjaranego 2-roczniaka? Dżizas...
    Najlepsze jest to naruszenie dóbr osobistych.

    --
    Depi.

  • 32. Data: 2002-05-15 21:14:37
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iza" <c...@o...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli po klatce schodowej chodza kurewki, to chyba latwo wywnioskowac, ze
    > burdel...BTW, co to ma wspolnego z dewocja? Czy naprawde, krytyka
    patologii
    > (lub niechec do przebywania z nia pod jednym dachem) to wg Ciebie dewocja?
    > Iza

    Jakim prawem chcesz odmiawiać osobom nie szkodzącym Tobie w żaden sposób
    prawa przebywania na klatce? Albo obrażasz te osoby? To, że Ty wyznajesz
    jakieś tam ideologiczne farmazony, to nie znaczy od razu, że cały świat ma
    je przyjąć. Jaka patologia? Kobieto - ochłoń! Nikomu nie dzieje sie krzywda,
    wszyscy są zadowoleni. Gdyby nie hipokryzja społeczeństwa i takie
    pseudo-moralizatorstwo, to możnaby prostytucje w pełni zalegalizować i
    wyeliminować z tego mafię, przemoc, narkotyki. Wszystko wyszłoby z szarej
    strefy, zostało opodatkowane, objęte ubezpieczeniami i badaniami itp.
    Dziewczyny miałyby więcej pieniędzy za swoja pracę, w budżecie przybyło by
    parę groszy a "Masy", "Kiełbasy" i inne bandyty poszłyby z torbami. Ale nie!
    Bo znajdze sie zaraz cały legion takich jak Ty, moralych i czystych
    Polaków-katolików, którzy ukrócą wszeteczeństwo i obronią moralność! W ten
    sposób, że nadal alfons będzie zabierał 3/4 zarobku, w razie czego bił, a
    dziewczyny nie będą miały się do kogo zwrócić. Tyle, że będzie się to działo
    z dala od Ciebie - co z oczu, to z serca. Niech sobie to istnieje, byle nie
    u nas... Tak samo należy usunać z widoku narkomanów, chorych na AIDS,
    upośledzonych i wszystkich innych wyrzutków, którzy psują piękny sielankowy
    nastrój. Prawda?
    I nie mów, że OT i NTG, bo to akurat są kwestie polityki karnej.

    I weź to serio pod rozwagę zamiat krzyczeć "kurwy"! "zboczeńce!"
    "patologia!".

    Depi.

  • 33. Data: 2002-05-15 21:19:50
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tailer" <t...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Tu nie pogadasz, wiekszość dupków, którzy sie tu tak mądrzą to klienci
    tego
    > typu ptrzybytków.

    Ależ Pan kulturalny. Gdzież nam, degeneratom i społecznym mentom, do
    Pańskiego, wysoce wysublimowanego, poziomu argumentacji...

    > 1. jesli nie maja dzialalnosci zarejestrowanej... - urzad skarbowy,

    Pewnie mają - nie podkładaliby sie w tak głupi sposób.

    > 2. jesli tak jak mowisz handluja dragami - policja,

    Przecież ona nic nie wie - to są tylko jej rojenia i rzucania kosmicznymi
    wymysłami.

    > 3. a maja zdode od spoldzielni na prowadzenie tego typu dzialalnosci
    > gospodarczej?

    Patrz wyżej, choć tu łatwiej zagiąć.

    > 4. jesli nie ma nic innego to pozostaje dzielnicowego poprosic zeby sie
    > czasami fatygowal w okolice... jesli nie bieze...hmm.. a klienci sa
    > rzeczywiscie tak strachliwi to moga zrezygnowac z uslug widzac
    > funkcjonariusza.

    No właśnie - zostaje stare dobre donosicielstwo i szykany. Jeśli dzieje się
    coś bezprawnego, to Policja powinna wkroczyć i zrobić porządek, Jeśli nie,
    to dać spokój. chyba elementarne. A może nie..?

    Życzę kultury i rozsądku

    --
    Depi.

  • 34. Data: 2002-05-15 21:41:48
    Od: "Iza" <c...@o...net.pl>

    Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Iza" <c...@o...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jakim prawem chcesz odmiawiać osobom nie szkodzącym Tobie w żaden sposób
    > prawa przebywania na klatce? Albo obrażasz te osoby?

    Czym obrazam? Nazwaniem po imieniu? Jesli one nie wstydza sie swojego
    zajecia, to powinny tez przyjac przypisana mu nazwe. Owszem, szkodza mi.

    To, że Ty wyznajesz
    > jakieś tam ideologiczne farmazony, to nie znaczy od razu, że cały świat ma
    > je przyjąć.

    A to co Ty glosisz, to co? Wyprane z ideologii? To tez ideologia (wielce
    liberalna), tylko dokladnie przeciwna niz moja:)

    Jaka patologia? Kobieto - ochłoń! Nikomu nie dzieje sie krzywda,
    > wszyscy są zadowoleni.

    Ja nie jestem zadowolona, oraz niektorzy sasiedzi agencji towarzyskiej-od
    tego zaczal sie ten watek, pamietasz?
    Uzalasz sie rowniez nad pracujacymi panienkami...

> [...]
    > Bo znajdze sie zaraz cały legion takich jak Ty, moralych i czystych
    > Polaków-katolików, którzy ukrócą wszeteczeństwo i obronią moralność!

    Jestes bardzo nietolerancyjny! Dlaczego uznajesz swoj swiatopoglad za
    jedynie sluszny?

    W ten
    > sposób, że nadal alfons będzie zabierał 3/4 zarobku, w razie czego bił, a
    > dziewczyny nie będą miały się do kogo zwrócić.

    No to moze jednak nie wszyscy sa zadowoleni?
    Z tym, ze dziewczyny moga zmienic zawod:)

    Tyle, że będzie się to działo
    > z dala od Ciebie - co z oczu, to z serca. Niech sobie to istnieje, byle
    nie
    > u nas...

    Owszem, nie chce takich sasiadow. I najlepiej niech NIGDZIE nie istnieje,
    nie powiedzialam, ze nie chce tylko w swoim otoczeniu. Uwazam, ze to
    PATOLOGIA i niegdzie nie powinna miec miejsca..
    A tym osobom nalezy pomoc wrocic do spoleczenstwa.

    Tak samo należy usunać z widoku narkomanów, chorych na AIDS,
    > upośledzonych i wszystkich innych wyrzutków, którzy psują piękny
    sielankowy
    > nastrój. Prawda?

    A to znowu niestety wylacznie Twoje zdanie, nigdzie tego nie powiedzialam:)
    Jak mozesz do jedengo worka wrzucac ludzi chorych z ludzmi zdrowymi, tylko
    prowadzacymi sie niemoralnie na wlasne zyczenie? Znowu kogos obrazasz...

    > I nie mów, że OT i NTG, bo to akurat są kwestie polityki karnej.

    No wiec, skoro naklanianie do nierzadu i czerpanie z niego korzysci jest
    karalne, to dlaczego nikt z tym nic nie robi? Moze wlasnie dlatego, ze
    istnieje spoleczne przyzwolenie na takie wykorzystywanie kobiet? A tacy
    "liberalowie", jak Ty maja gdzies sytuacje tych panienek, skorzystaja i
    wychodza...

    > I weź to serio pod rozwagę zamiat krzyczeć "kurwy"! "zboczeńce!"
    > "patologia!".

    Nigdy i nigdzie nie krzyczalam w/w slow. Mam prawo w dyskusji prezentowac
    moje poglady, nawet jesli Ci sie nie podobaja:)

    > Pozdrawiam

    Tez pozdrawiam
    Iza

  • 35. Data: 2002-05-16 08:52:07
    Od: "Qwax" <...@...q>

    > Ty chyba zartujesz?!? Z punktu widzenia moralnosci obie te sytuacje
    roznia
    > sie zasadniczo. Blagam, pomysl przez chwile...!!! Zone wychowujaca
    dzieci,
    > gotujaca, pioraca itp. (nie pracujaco zawodowo i pozostajaca na
    utrzymaniu
    > meza), kochajaca sie z nim (bo go kocha) porownujesz z kurwa, ktora
    robi to
    > z 20 facetow dziennie dla pieniedzy?!?

    Z jednym raz na miesiąc za całą wypłatę!! porównuję z
    kilkudziesięcioma w sumie za tyle samo.
    Seks to seks. A co do miłości w seksie małżeńskim wypowiadać się nie
    będę.

    > Chyba obrazasz kobiety...:(

    Kobiety?? - a prostytutki to nie kobiety??? - zastanów sie kto tu kogo
    obraża.

    Seks po odwiedzinach u księdza jest "cacy" bez odwiedzin jest "fuj" -
    (!!!!?????)

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 36. Data: 2002-05-16 08:55:20
    Od: g...@a...eu.org (Gerard)

    Iza napisał(a):
    > Czym obrazam? Nazwaniem po imieniu? Jesli one nie wstydza sie swojego
    > zajecia, to powinny tez przyjac przypisana mu nazwe.

    Ta nazwa brzmi "prostytutki", a nie "kurwy" czy "kurewki".

    > Jestes bardzo nietolerancyjny! Dlaczego uznajesz swoj swiatopoglad za
    > jedynie sluszny?

    Obawiam się, Izo, że dotyczy to również Ciebie :)

    > No to moze jednak nie wszyscy sa zadowoleni?
    > Z tym, ze dziewczyny moga zmienic zawod:)

    Niestety, nie zawsze jest to takie proste.

    > Owszem, nie chce takich sasiadow. I najlepiej niech NIGDZIE nie istnieje,
    > nie powiedzialam, ze nie chce tylko w swoim otoczeniu. Uwazam, ze to
    > PATOLOGIA i niegdzie nie powinna miec miejsca..

    Jednak raczej nie ulega wątpliwości, że zapotrzebowanie na takie
    "usługi" istnieje. Z różnych powodów - np. ze względu na niedopasowanie
    potrzeb seksualnych męża i żony. A jeśli istnieje popyt... Prawo rynku ;)

    > A tym osobom nalezy pomoc wrocic do spoleczenstwa.

    Znajdź im dobrze płatną pracę i mieszkanie.

> [...]
    > prowadzacymi sie niemoralnie na wlasne zyczenie? Znowu kogos obrazasz...

    Nie on. Poczytaj "Słownik języka polskiego". Zacytuję:
    patologia - 1. nauka o chorobach, 2. stan chorobowy.
    Sama określiłaś to "niemoralne prowadzenie się na własne życzenie" jako
    chorobę. Proponuję nie używać słów, których znaczenia się nie rozumie :)

    > No wiec, skoro naklanianie do nierzadu i czerpanie z niego korzysci jest
    > karalne, to dlaczego nikt z tym nic nie robi? Moze wlasnie dlatego, ze
    > istnieje spoleczne przyzwolenie na takie wykorzystywanie kobiet?

    Hmmmm... Przestaję Cię rozumieć, Izo. Raz piszesz, że prostytutki pracują
    w swoim zawodzie z własnej woli. Innym, że jest to patologia. Teraz piszesz,
    że jest to wykorzystywanie kobiet. W końcu co o tym sądzisz?

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 37. Data: 2002-05-16 09:36:13
    Od: "Qwax" <...@...q>

> [...]
    piszesz,
    > że jest to wykorzystywanie kobiet. W końcu co o tym sądzisz?

    Przepraszam za wtrącanie się ale z treści wątku wynika, że koleżanka
    Iza nie "sądzi" tylko "osądza" i domaga się kary.
    (taka drobna różnica między "myślicielem" a skrzyżowaniem "sędziego" z
    "katem" zabarwione dodatkowo ciągotkami pana Lynch'a). A w takiej
    sytuacji dosyć trudno się rozmawia (argumentuje).

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 38. Data: 2002-05-16 10:10:49
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik Iza <c...@o...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abtmnt$j2e$...@n...tpi.pl...

    > Jesli po klatce schodowej chodza kurewki, to chyba latwo wywnioskowac, ze
    > burdel...

    Gdyby tak było, to kilka tygodni temu pewnego faceta z mojego miasta
    powinnam posądzić o stręczycielstwo - jego żona (nota bene prowadzące się
    podobno po bożemu ;-))) wyglądała tak, że profesjonalistki najczęściej
    wyglądają mniej "profesjonalnie".
    BTW dopóki tylko chodzą a nie nagabują, to choćby się spiąć, to i tak się
    nic na to nie poradzi (chodzić sobie wolno)

    Monika

  • 39. Data: 2002-05-16 10:14:22
    Od: g...@a...eu.org (Gerard)

    Qwax napisał(a):
    > Z jednym raz na miesiąc za całą wypłatę!! porównuję z
    > kilkudziesięcioma w sumie za tyle samo.
    > Seks to seks. A co do miłości w seksie małżeńskim wypowiadać się nie
    > będę.

    Tu muszę przyznać rację Izie ;) Co do "utrzymywania" przez męża, to
    raczej ten mąż niewiele by zarobił, gdyby ktoś (żona) nie uprał mu
    skarpetek, nie wyprasował koszuli i nie zrobił śniadania czy obiadu.
    Mówię tu oczywiście o przypadku żony będącej "kurą domową". Ostatnio
    zresztą była nawet dyskusja nad uznaniem tego jako zawodu, bo przecież
    w istocie kobiety takie wykonują pracę gosposi (a często znacznie więcej),
    a co z tego mają? Nic. Nawet nędznej emerytury. Tak więc dzielenie się
    wypłatą w takim przypadku nie jest żadną łaską ze strony mężczyzny,
    ani też zapłatą za seks.
    Sprawa zaś seksu w małżeństwie jest o tyle ciekawsza, że należy on (seks)
    do obowiązków małżeńskich ;) Tak więc ciężko przyrównywać to do uprawiania
    nierządu za pieniądze - prostytutka jeśli będzie odmawiać, to straci
    pracę, a żona może zostać uznana za winną rozwodu ;)

    > Seks po odwiedzinach u księdza jest "cacy" bez odwiedzin jest "fuj" -
    > (!!!!?????)

    A ta myśl skąd się u Ciebie pojawiła?

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 40. Data: 2002-05-16 10:22:36
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik Depilator <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abuj1l$mpb$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > wyeliminować z tego mafię, przemoc, narkotyki. Wszystko wyszłoby z szarej
    > strefy, zostało opodatkowane, objęte ubezpieczeniami i badaniami itp.

    Wycięłam sobie całą resztę, ale w zgadzam się z całością.
    Chciałam tylko dodać, że pierwszy raz w życiu zdarza mi się zgodzić z
    depilatorem - nigdy wcześniej nie dyskutowałam z tak pożytecznym urządzeniem
    ;-))

    A mówiąc serio - prostytucja to rzeczywiście bardzo stary zawód i nic nie
    wskazuje na to, żeby miał zniknąć. Można albo go marginalizować i udawać, że
    dzięki temu przestał istnieć, albo zacząć go traktować jak normalną (no,
    prawie normalną) pracę i poprawić warunki kobietom, które ją wykonują. Nie
    da się "nawrócić" wszystkich potencjalnych prostytutek. Nie każda jest Marią
    Magdaleną ;-)) Można w jakiś cudowny sposób wyciągnąć z tego wszystkie
    aktualnie pracujące dziewczyny, ale natura nie lubi próżni....

    pozdrawiam

    Monika

    p.s. skoro do tej pory całym problemem owej agencji jest to, że klienci
    wchodzą piętro wyżej i że jakby co, to własciciel skrzyknie chłopaków, to
    nie jest to (jeszcze) typowy "burdel" z klientami wylatującymi z hukiem
    przez drzwi (itd.itp). Czy rzeczywiście nie lepsze jest takie "kulturalne"
    podejście do tematu (czyli zgoda na taką łagodniejszą formę) niż
    przeniesienie tego do sąsiedniego budynku ale już z burdami, pijanymi
    klientami i prezerwatywami na chodniku? A może po prostu po założeniu tej
    instytucji mieszkanki bloku wpadły w kompleksy na tle swoich tusz? ;-)))