  • 21. Data: 2003-11-28 13:15:29
    Temat: Re: Adwokaci i Radcowie bez monopolu RP (Prawo co dnia)
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Krzysztof" <a...@o...pl> wrote in message
    news:bq7bhf$ark$1@flis.man.torun.pl...
    > Jak chcesz iść do "doradcy prawnego", który ma ubezpiecznie, to sobie
    takiego szukasz. A nie każ
    > wszystkim płacić składek, które mają m.in. wpływ na wzrost cen usług.
    Czytaj od początku. On to podał jako argument na "ucierpią na tym klienci".
    Chodziło mu o to, że skoro to jest taki problem, to można ich zabezpieczyć.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 22. Data: 2003-11-28 13:28:38
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "bronek" <b...@g...pl> wrote in message
    > Gdyby zawód lekarza polegał na tym, że leżącego na stole pacjenta jeden z
    > lekarzy starał się uśmiercić drugi zaś robi wszystko by temu zapobiec, to
    > nie wiem czy uznałbym ten zawód za godny "zaufania publicznego".
    ROTFL
    Wiesz, lekarze boją się prawników specjalizujących się naukowo w
    przestępczości medycznej (piszę z tego doktorat). Tłumaczę im wtedy, że
    równie dobrze mogłabym się specjalizować w przestępczości prawniczej i że
    nie traktuję ich en masse jako przestępców, że to nie o to chodzi.
    Ale dopiero Twój tekścik obrazuje rzecz do końca:)
    Nie uważasz, że warto go upowszechnić?
    Pozdrawiam,
    MArta