    From: "Kamil Olszewski" <k...@e...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Adres przy prowadzeniu dzialalnosci
    Date: Thu, 6 May 2004 00:18:29 +0200

    Witam,

    Jestem studentem i mieszkam w akademiku (tu jestem zameldowany czasowo),
    natomiast miejsce zameldowania stalego jest 600km stad. Chce rozpoczac
    dzialalnosc gospodarcza (indywidualnie lub jako spolka cywilna). Moje
    pytania

    1. Czy jako adres siedziby firmy moge podac akademik ? Podejrzewam, ze nie.
    W jaki wiec sposob wybrnac z tej sytuacji ?
    2. Czy warto rejestrowac firme w miejscu stalego zameldowania w tamtejszym
    UM pomimo iz dzialalnosc prowadzona jest w innym miescie ?

    Pozdrawiam

    Kamil Olszewski
    k...@e...pw.edu.pl