    From: "Paweł Daszczuk" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Adres MAC karty sieciowej
    Date: Mon, 27 Dec 2004 15:58:28 +0100

    Witam!

    Mam problem z providerem, otóż przypisuje mi adres IP do adresu mac karty
    sieciowej, ale mam dwa PC w domu, i tylko z jednego mogę korzystać, w
    związku z tym mogę zmienić adres mac 2 karty na taki sam jaki ma 1 karta.,
    ale czy nie będzie to złamaniem umowy? cytuję regulamin:

    Operator przydziela Abonentowi numer IP i nazwę hosta, zobowiązując zarazem
    Abonenta do używania zarejestrowanej w systemie karty sieciowej. Zmiana
    karty sieciowej (ew. adresu fizycznego sprzętu) przez Abonenta wymaga
    bezzwłocznego powiadomienia Operatora.

    Według mnie nie będzie, bo ja nie zmieniam adresu karty, której używam na
    inny (np by mieć szybsze połączenie od sąsiada) ale używam tego samego
    adresu.
    Będę używał zarejestrowanej dla siebie karty sieciowej, a nie
    zarejestrowanej dla kogoś innego.

    Przepraszam, że może trochę pokrętnie to piszę ale nie za bardzo znam się na
    "technologiach informatycznych" :)

    Co wy o tym myślicie?

    Paweł Daszczuk