  • 1. Data: 2012-01-15 15:55:52
    Temat: Abonament RTV dla emerytów
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Witam
    Poczytałem to i owo i nie mogę znaleźć informacji czy jeśli gospodarstwo
    domowe zamieszkuje dwóch emerytów to ewentualne zwolnienie od opłacania
    abonamentu RTV zależy od średniej z dochodów brutto ich obu, czy np. od
    dochodu brutto tego emeryta na którego jest zarejestrowane mieszkanie.
    Tu nic nie pisze:
    http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/Portals/0
    /abonament/abonamentrtv_inf_rozsz_102011.pdf
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-01-15 17:17:58
    Temat: Re: Abonament RTV dla emerytów
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tu nic nie pisze:
    > http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/Portals/0
    /abonament/abonamentrtv_inf_rozsz_102011.pdf

    Tego emeryta czyj jest odbiornik RTV.

    t-1

  • 3. Data: 2012-01-15 19:41:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 18:17:58 +0100, t-1 napisał(a):

    > Tego emeryta czyj jest odbiornik RTV.

    A jeśli ci emeryci to małżeństwo?
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2012-01-15 20:37:34
    Od: Zenek <t...@p...pl>

> [...]
    > Tu nic nie pisze:
    > http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/Portals/0
    /abonament/abonamentrtv_inf_rozsz_102011.pdf

    Cala ta chucpa wokol abonementu to poprostu zenada, niby wyksztalcone
    intelygenty sie tym zajely a debile nie wiedza ze wystarczy wprowadzic
    karty abonamentowe zreszta dla zakodowanego przeciez sygnalu DVB-T i S i
    po krzyku kto placi ten oglada !

  • 5. Data: 2012-01-15 20:43:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-15 21:37, Zenek pisze:
> [...]
    > intelygenty sie tym zajely a debile nie wiedza ze wystarczy wprowadzic
    > karty abonamentowe zreszta dla zakodowanego przeciez sygnalu DVB-T i S i

    Już te yntelygenty wiedzą co robią. Jakby miał oglądać ten, kto płaci,
    to rychło by się okazało, że nie ma chętnych do oglądania.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2012-01-15 20:52:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    /abonament/abonamentrtv_inf_rozsz_102011.pdf

    > Już te yntelygenty wiedzą co robią. Jakby miał oglądać ten, kto płaci, to
    > rychło by się okazało, że nie ma chętnych do oglądania.

    Co więcej w dobie platform cyfrowych, kablówek i internetu mogło by się
    okazać, że tak naprawdę, to nikt tego nie ogląda. Ja z kolei nie potrafię
    pojąć, czemu tego nie doliczą do podatku i nie sfinansują z budżetu tylko z
    uporem maniaka forsują dobrowolną składkę. To jakaś paranoja po prostu moim
    zdaniem.

  • 7. Data: 2012-01-15 22:44:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/15/2012 2:52 PM, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > potrafię pojąć, czemu tego nie doliczą do podatku i nie sfinansują z
    > budżetu tylko z uporem maniaka forsują dobrowolną składkę. To jakaś

    i unia od razu zaprotestuje przeciwko rzadowej pomocy dla komercyjnej
    firmy.

  • 8. Data: 2012-01-15 22:57:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > i unia od razu zaprotestuje przeciwko rzadowej pomocy dla komercyjnej
    > firmy.

    Ja sie boję, że większym problemem mogła by być konieczność organizowania
    przetargów. Mogło by się okazać, że koszty nie są aż tak wielkie :-)

  • 9. Data: 2012-01-15 23:56:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witek napisał(a) :

    > i unia od razu zaprotestuje przeciwko rzadowej pomocy dla komercyjnej
    > firmy.

    Jak najbardziej komercyjnej z komercyjnych. Na szybko znalazłem dane
    z 2002. Wpływ z abonamentu 0,5 mld. Wpływ z reklam samej telewizji
    1,1 mld. Koszty działalności 0,7 mld.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2012-01-16 07:20:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2012 23:44, witek pisze:

    > i unia od razu zaprotestuje przeciwko rzadowej pomocy dla komercyjnej
    > firmy.

    Niby dlaczego? W sprawie BBC nie protestują.

    A tam chyba za nieopłacanie "licencji" można nawet trafić do aresztu.