  • 31. Data: 2012-01-23 11:16:10
    Temat: Re: ASTER i UPC (kablówka)
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jfeiab$ihm$2@inews.gazeta.pl...

    > Bo nowy właściciel robi to świadomie i z własnej woli, dlatego nie
    > przysługuje mu prawo zwalniania pracowników w 7 dniowym terminie.
    > Natomiast pracownik tylko jest informowany o zmianie pracodawcy

    I myślisz, że to się dzieje z dnia na dzień?
    Ja nie twierdzę, że nie powinien mieć prawa do odejścia, ale niech to się
    dzieje w normalnym trybie.

    > dlatego ma prawo wypiąć sie na pracodwcę.

    Ależ ma. Ale jak wyżej.

    N.

  • 32. Data: 2012-01-23 11:18:18
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    > Tylko że ja pamiętam jak na tej grupie właśnie podawano gotowe art z
    > różnych kodeksów i ustaw, a nie głupie odpowiedzi typu "bo ja tak uważam
    > i tak ma być" - oczywiście bez podania jakiejkolwiek podstawy prawnej.

    Skoro nie ma podstawy prawnej do rozwiązania Twojego problemu, to czego
    właściwie oczekujesz?
    Zajrzałaś do umowy z Aster czy nadal nie? :>

    > Jakoś ja jak odpowiadam to w 90% podaję z zasady treść odpowiednieho aktu
    > prawnego a nie wymądrzam sie.

    No to przykro mi, że nikt nie potrafi podać Ci art. z KC, który umożliwiłby
    Ci rozwiązanie umowy w takim trybie, w jakim oczekujesz. Zresztą KC jest
    dostępny w sieci - może zajrzyj i sama poszukaj.

    N.

  • 33. Data: 2012-01-25 10:51:12
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 12:14:05 +0100, Nixe napisał(a):

    > Do zakupu zakładu nie (w sensie zasobów kapitałowych), choć też różnie to
    > bywa.
    > Ale niekoniecznie musi mieć chęć "kupowania" zasobów ludzkich.

    Jak to się mawia:
    "albo rybki albo akwarium" :)

    > Odwiecznym cudem natury moje dziecko :)
    > A poważnie - wystarczy odrobina podstawowej wiedzy z kilku dziedzin.

    Ooo, to zaiste bardzo TRENDI i DŻEZI taki nick :)
    Weźmy np. takiego dżonsona...nie trzeba kończyć szkół i fakultetów by
    wiedzieć że chodzi o zwykłego wieśmaka w buciorach i słomą z nich wystającą
    ;)

    > Nike też? Albo Kaliope?

    A co ma NiKe czy Kalipoe wspólnego z twoim "szaradziarkim" nikiem? :)

    > Jestem już zdecydowanie w wieku ponadgimnazjalnym

    Czyli mówiąc wprost: weteran-podlotek, wiek klepsydralny ;)
    No offence