  • 1. Data: 2012-01-17 14:34:14
    Temat: Odwolanie do WSA, a termin i uzasadnienie.
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    Ma jakoś jutro/pojutrze upływający termin na odwołanie do WSA od decyzji
    administracyjnej (za pośrednictwem organu). Nie zdążę przygotować w jeden
    dzień solidnego uzasadnienia. Czy mogę jutro/pojutrze złożyć samo odwołanie z
    uwagą/adnotacją, że uzasadnienie odwołania dołączę niezwłocznie (czy
    podobnie)? Organ ma "obowiązek" zaczekać, czy oleje i uwali z powodu wady
    formalnej odwołania? Zresztą zdaje się w postępowaniu administracyjnym przed
    WSA sąd administracyjny nie jest w swoim rozpoznaniu sprawy ograniczony
    stanowiskiem strony (w teorii: czy można w ogóle nie pisać uzasadnienia
    odwołania, a np. dołączyć je bezpośrednio przed terminem sprawy)?
    THX

  • 2. Data: 2012-01-17 15:15:44
    Temat: Re: Odwolanie do WSA, a termin i uzasadnienie.
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 17 Jan 2012 14:34:14 +0000, _THX. wrote:

> [...]
    > uzasadnienie odwołania dołączę niezwłocznie (czy podobnie)? Organ ma
    > "obowiązek" zaczekać, czy oleje i uwali z powodu wady formalnej

    Jeśli nie możesz, to rób co możesz, ale się nie przyznawaj. Jak już
    napiszesz czego będzie Ci brak, to złóż pismo procesowe "w celu
    uzupełnienia omyłki" -- nie czekając na wezwanie z WSA.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org