    From: walfal <w...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ARGUS próbuje naciagać
    Date: Tue, 20 Aug 2002 17:22:06 +0200

    Odebrałem dzisiaj /list za potwierdzeniem odbioru/ od Agencji Ochrony
    ARGUS z Sochaczewa, "wezwanie do uregulowania odsetek za zwłokę"
    na kwotę 314,46 zł(za jakieś faktury za 01,02.2001r).
    Nieruchomość nabyłem od developera w grudniu 2001r, i nigdy nie
    podpisywałem z tą agencją żadnej umowy. Nie wiem skąd znali moje
    nazwisko.
    W rozmowie telefonicznej młody człowiek tłumaczył się tym, że
    szef agencji kazał mu wystawić kilkadziesiąt podobnych not.
    W związku z tym, że nie wyczuwam do końca na czym polega
    szwindel zwracam się tą drogą do osób, które podobne pisma
    otrzymały i proszę o nawiązanie kontaktu.
    Mam pytanie do grupowiczów: czy i kiedy sprawa będzie nadawała się
    do złoszenia prokuraturze próby wyłudzenia (inne powody)?
    Witold Grabowski