  • 51. Data: 2012-02-04 15:22:14
    Temat: Re: ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Nie, ja piszę o twoich insynuacjach względem mnie.

    Których konkretnie i dlaczego w tym subwątku?

  • 52. Data: 2012-02-04 16:22:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2012 16:22, Skrypëk pisze:

    > Których konkretnie i dlaczego w tym subwątku?

    Tych o moich rzekomych związkach z władzami za "komuny".

  • 53. Data: 2012-02-04 16:31:38
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Tych o moich rzekomych związkach z władzami za "komuny".

    Ale ja nic takiego nie napisałem, sam sobie nadintepretowałeś. No i to było
    w podwątku na zupełnie inny temat, oszołomie, więc sam się rozmijasz z
    prawdą, której niby bronisz.

  • 54. Data: 2012-02-04 16:58:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2012 17:31, Skrypëk pisze:

    > Ale ja nic takiego nie napisałem, sam sobie nadintepretowałeś. No i to
    > było w podwątku na zupełnie inny temat, oszołomie, więc sam się
    > rozmijasz z prawdą, której niby bronisz.

    No to wykręć się z teorii, że "za komuny" to był mój rząd.

  • 55. Data: 2012-02-04 19:54:35
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > No to wykręć się z teorii, że "za komuny" to był mój rząd.

    Nic takiego nie napisałem, kłamco i fałszerzu historii.

  • 56. Data: 2012-02-04 20:06:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2012 20:54, Skrypëk pisze:

    > Nic takiego nie napisałem, kłamco i fałszerzu historii.

    Pierwszy luty, 12:15 - wyraźnie widać, co napisałeś.

    Masz ostatnią szansę, żeby się wytłumaczyć.

  • 57. Data: 2012-02-04 20:59:11
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Pierwszy luty, 12:15 - wyraźnie widać, co napisałeś.
    >
    > Masz ostatnią szansę, żeby się wytłumaczyć.

    Nie napisałem, że był twój.

  • 58. Data: 2012-02-04 21:07:11
    Od: Fëanor Aicanáro <s...@v...pl>

    W dniu 2012-02-04 03:50, Skrypëk pisze:

    > Nic na to nie poradzę, że w takich "wykształconych" kręgach się obracasz.
    -------------------------------
    A cóż ja poradzę, że nie masz racji? Też nic.

    FA
    --
    "Jest oczywiste, że jak będzie trzeba, to w kokpicie aż się od generałów
    zaroi - żeby tylko ani konfidentów w mediach, ani dyspozycyjnych

  • 59. Data: 2012-02-05 09:58:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2012 21:59, Skrypëk pisze:

    > Nie napisałem, że był twój.

    Napisałeś mi, że "wasz" - i na moją prośbę nie wyjaśniłeś, co imputujesz.

    Nie rób uników - wymyśl jakieś ciekawe alibi.

  • 60. Data: 2012-02-05 22:09:15
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Napisałeś mi, że "wasz" - i na moją prośbę nie wyjaśniłeś, co
    > imputujesz.

    Wcale nie prosiłeś o wyjaśnienia tylko zacząłeś mi imputować, że ja ci
    zarzuciłem jakieś powiązania z rządem. A nie zarzuciłem.