  • Data: 2002-10-06 02:25:47
    Temat: ABUSE Ostatnie ostrzezenie Re: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czego ty czlowieku zaczepki szukasz
    pisal ci juz twoj admin zebys sie uspokoil bo cie odetnie od netu
    czy masz jakas chorobe, dolega ci cos,
    ze musisz ta agresje wyrzucac z siebie
    na niczym sie nie znasz a glowe zawracasz
    wszystkich wyzywasz
    to jest terroryzm internetowy
    i powinna sie tym zajac po,licja albo prokurator, skoro administrator
    nie potrafi egzekwowac obowiazujacych regulaminow

    A idioda to sobie czlowieku mow do swojej rodzinki
    idz stad trollu i wiecej niech cie nie widze.

    Jeszcze raz cie spotkam z tym terroryzmem i wylgaryzmem internetowym to
    lecisz do zespolu przestepstw internetowych policji .
    Ktos musi porzadek zaprowadzic, aby agresorow usunac z usenetu.

    Smiecisz, zamulasz watki obrazasz wszystkich, jestes agresywny,
    wulgarny, nieprzystosowany spolecznie do korzystania z usenetu

    To ze twoj admin toleruje agresorow i nie potrafi sobie skutecznie z
    toba poradzic, to nie znaczy ze nie istnieje w Polsce instytucja ktora w
    zwalczaniu terroryzmu internetowego nie pomoze.

    Jak moze byc realizowany rzadowy projekt budowy spoleczenstwa
    internetowego, gdy usenet jest zalany fala agresji, wulgaryzmy,
    przekraczajacego wszelkie normy, zasady.
    To jest zjawisko niespotykane na swiecie,
    zeby ktokolwiek sie osmielal byc tak agresywny na usenecie.

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).