  • 1. Data: 2005-10-27 15:49:19
    Temat: 3 miesięczne wypowiedzenie
    Od: "prodrive" <W...@p...fm>

    W umowie najmu lokalu mam zapis:
    "umowa moze zostac rozwiazana za porozumieniem stron z 3 miesiecznym
    wypowiedzeniem"

    Chcialbym jaknajszybciej zrezygnowac z lokalu i nie placic juz za kolejne 3
    miesiace. Czy jest jakis sposob aby tego dokonac. Zastanawiam sie tez nad
    slowami "za porozumieniem stron". Jesli ja jednostronnie zerwe umowe to czy
    tez bede zobowiazany do trzy miesiecznego wypowiedzenia, przeciez nie robie
    tego za porozumieniem stron.
    Prosze o sugestie

    Pozdrawiam
    Lesio

  • 2. Data: 2005-10-27 18:03:48
    Temat: Re: 3 miesięczne wypowiedzenie
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    Użytkownik "prodrive" <W...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > nad slowami "za porozumieniem stron". Jesli ja jednostronnie zerwe umowe
    > to czy tez bede zobowiazany do trzy miesiecznego wypowiedzenia, przeciez

    jak ja sobie jednostronnie zerwiesz to bedzie 3 miesieczne wypowiedzienie...
    w twoim przypadku wlasnie moze Cie uratowac to porozumienie stron... wtedy
    moze sie uda dogadac z wlascicielem na wczesniejsze rozwiazanie umowy.