  • 1. Data: 2002-02-08 18:00:24
    Temat: 25% alimentow
    Od: "Darek" <s...@i...pl>

    W 1988r sad przysadzil mojej mamie alimenty 25% na mnie i 20%na moja mlodsza
    siostre.Na dzien dzisiejszy ojciec wniosl sprawe przeciwko mnie o zniesienie
    alimentow na moja osobe.Bylam dzis w sadzie do ktorego zostal zlozony
    wniosek i tam dowiedzialam sie ze ojciec musial przedstawic zeszloroczne
    rozliczenie alimentow na mnie. Musi zaplacic koszta sadowe aby sprawa
    zniesienia alimentow sie odbyla.Chcialam sie zapytac czy jezeli o tego nie
    ureguluje ja bede musiala zaaplacic?Czy nie bede musiala oddac mu calej
    zeszlorocznej kwoty jaka poszla w zwiazku z alimentami.Prosze o doradzenie w
    tej sprawie.To dla mnie dosc nieprzyjemna sprawa.

    Pozdrawiam

    Dariusz Skura
    s...@t...net.pl

    ICQ: 134357056
    GG: 1576793

    FTP Server On-line : IP(s) 10.0.202.154, on port 21
    Login: toya
    Password: toya
    Po konta zapraszam na priv z numerkaki IP