  • 1. Data: 2002-02-08 15:58:41
    Temat: Odsetki od zarzadu mienia komunalnego.
    Od: l...@p...onet.pl (LS)

    Mam mieszkanie wlasnosciowe w bloku.
    Na poczatku tego roku otrzymuje od zarzadu mienia komunalnego
    pismo-ugode. Stwierdzaja, ze w 1995 roku przez osiem miesiecy
    pobierali ode mnie za duze oplaty. Proponuja, ze mi te kwote oddadza -
    ja podpisze ugode i zrezygnuje z roszczen. Kwota nie zawiera odsetek.

    Do 1996 mieszkanie bylo komunalne. Potem dopiero wlasnosciowe.

    Jakie sa szanse wywalczenia zaleglych odsetek ? Ile mozna zazadac ?
    Wiem, ze trzeba bedzie to zrobic sadownie. Moze ktos juz przez to
    przechodzil ? Czy w takim wypadku mozna liczyc na adwokata z urzedu ?