  • 11. Data: 2006-09-04 20:35:19
    Temat: Re: 202 par 3 kk - czy wystepuje pokrzywdzony
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    news:edd5io$euh$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Moim zdaniem tak. Jest to ta osoba, która bierze udział w imprezie. W
    końcu to

    A jesli ktos w wieku 14 lat nakreci sesje zdjeciowa sobie (np. ze swoja
    rowiesniczka/rowiesnikiem) i za 3 lata bedzie posiadal i rozpowszechnial? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2006-09-04 21:36:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD wrote:

    > A jesli ktos w wieku 14 lat nakreci sesje zdjeciowa sobie (np. ze swoja
    > rowiesniczka/rowiesnikiem) i za 3 lata bedzie posiadal i rozpowszechnial? :)

    Dooooooooobre :)

    Jakby nazwały nasze media taki kazusik? Afera autopedofilska? ;->

  • 13. Data: 2006-09-04 21:38:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > A jesli ktos w wieku 14 lat nakreci sesje zdjeciowa sobie (np. ze swoja
    > rowiesniczka/rowiesnikiem) i za 3 lata bedzie posiadal i rozpowszechnial? :)

    Dobre pytanie! :=))))

    Nie wiem. Wówczas faktycznie pokrzywdzonego nie będzie. A zatem pozostaje
    przestępstwo formalne. Chyba zmieniam zdanie. Nie musi być pokrzywdzonego.

  • 14. Data: 2006-09-04 22:15:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Dobre pytanie! :=))))
    >
    > Nie wiem. Wówczas faktycznie pokrzywdzonego nie będzie. A zatem
    > pozostaje przestępstwo formalne. Chyba zmieniam zdanie. Nie musi być
    > pokrzywdzonego.

    Wiesz, ale z drugiej strony popatrz na kwestię samobójstwa: paragrafy
    wyraźnie mówią "kto zabija człowieka". Nie ma tam określenia "drugiego
    człowieka" ani "innego człowieka".

    Jest ofiara? Jest. Zostanie ukarana za próbę, jeśli przeżyje?...

  • 15. Data: 2006-09-04 22:22:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Dobre pytanie! :=))))
    >
    > Nie wiem. Wówczas faktycznie pokrzywdzonego nie będzie. A zatem
    > pozostaje przestępstwo formalne. Chyba zmieniam zdanie. Nie musi być
    > pokrzywdzonego.

    PS: i zwracam uwagę, że obecnie karane jest samo posiadanie (paragraf
    4a) - czyli ktoś sobie nagrał własny "wczesny pierwszy raz" (albo nawet
    wczesne "eksperymenty") i ma w archiwum "na pamiątkę".

    Hipotetyczna sytuacja: złodziej się włamał, znalazł i - przyłapany przez
    policję - poszedł na układ, że zrobi donos, jak go łagodniej potraktują.
    No i zrobił - że pod takim adresem podczas włamania znalazł takie materiały.

  • 16. Data: 2006-09-05 09:32:58
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Twoje zdanie się - na szczęście - nie liczy.

    moje zdanie tyle sie liczy ile twoje.
    nie badz Koles bezczelny

    > Paragrafy-metafory? Fascynujące... Opowiedz coś jeszcze.

    nie mam zamiaru, kup sobie komentarz do kk i sam posprawdzaj

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 17. Data: 2006-09-05 16:34:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll Przemek R. wrote:

    > moje zdanie tyle sie liczy ile twoje.
    > nie badz Koles bezczelny

    "Koleś" to możesz mówić do swoich dresiarskich kumpli.

    > nie mam zamiaru, kup sobie komentarz do kk i sam posprawdzaj

    Jasne, duchy ustawy i inne takie... Tylko ja w duchy nie wierzę.

  • 18. Data: 2006-09-07 13:16:52
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 9/4/2006 11:38 PM, Robert Tomasik wrote :
> [...]
    >
    > Nie wiem. Wówczas faktycznie pokrzywdzonego nie będzie. A zatem
    > pozostaje przestępstwo formalne. Chyba zmieniam zdanie. Nie musi być

    Dla ciekawości w USA już coś takiego się zdarzyło:
    http://sayanythingblog.com/2004/03/31/teen_faces_chi
    ld_porn_charges_for_pictures_of_self/
    http://www.blogdenovo.org/archives/000169.html

    --
    Przemysław Płaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed