  • 11. Data: 2002-01-31 14:34:56
    Temat: Re: 2 etat
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message
    news:a3bjbk$4js$1@flis.man.torun.pl...
    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie brzmiało (dla przypomnienia) "CZy pracodawca może mi zakazać
    > pracy w innym zakładzie pracy jako drugi
    > etat."
    >
    > Twiedzisz, że nie ma prawa zakazać (bo wyegzekwowanie to inna bajka)?

    Nie.
    Twierdze,ze PRAKTYCZNIE nie ma.
    [...]
    > musi
    >
    > Przekrwione oczy,

    Przekrowine oczy nie swiadcza bynajmniej o pracy na 2 etaty.

    > oświadczenie, o przekroczeniu składek na ubezpieczenia
    > społeczne,

    Moze przekroczyc nie z pracy na drugi etat,

    > oświadczenie zwiększone koszty uzyskania przychodu (albo ich
    > brak),

    Zwiekszone? za co?
    A brak, moze byc "wspolnikiem s.c" i ine pracowac.

    > rozmowa ze znajomym albo "wspólnym" klientem (który może też
    > dostarczyć dowodów na piśmie) i wiele innych przesłanek.

    Aaa to juz inna sprawa.
    lecz jak przypominam chodzilo o "prace" (w mym rozumieniu jako "dowolnie"
    wybrana), a nie podbieranie klientow.

    >A jak juz sprawa
    > trafi do sądu to dowodów znajdzie sią duużo.

    Na co?

    Ze np. malowal mieszkanie u sasiada bo na drugi etat pracowal w firmie
    budowlano-remontowej ?

    Boguslaw>

  • 12. Data: 2002-01-31 14:58:18
    Od: p...@w...pl (Marek Janczur)

    > CZy pracodawca może mi zakazać pracy w innym zakładzie pracy jako drugi
    > etat.
    > W jakiej ustawie jest mowa o tym?
    > Za podpowiedzi z góry dziękuję...
    > Krzysztof Szeliga

    Praktycznie nie ma takiej mozliwosci, by "zakazal"... JAK?

    Boguslaw

    Cześć,
    np. umową o zakazie konkurencji.
    Pozdrówka
    Marek JAnczur

  • 13. Data: 2002-01-31 15:02:46
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Marek Janczur" [...]

    > Praktycznie nie ma takiej mozliwosci, by "zakazal"... JAK?
    >
    > Boguslaw
    >

    > Cześć,
    > np. umową o zakazie konkurencji.

    moze zakazac konkurencji.
    a jak zakaze PRACY ?

    > Pozdrówka
    > Marek JAnczur

    Boguslaw

  • 14. Data: 2002-01-31 15:36:51
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > moze zakazac konkurencji.
    > a jak zakaze PRACY ?

    Może pracy nie zakaże, ale pracy na etat w innym zakładzie pracy jak
    najbardziej na podstawie cytowanego już paragrafu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 15. Data: 2002-02-01 14:43:21
    Od: "poreba" <d...@p...com>

    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3bocd$7qb$...@f...man.torun.pl...
    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Może pracy nie zakaże, ale pracy na etat w innym zakładzie pracy jak
    > najbardziej na podstawie cytowanego już paragrafu.

    Witam,
    Chwileczkę, wróćmy do przykładu:

    Pani Jadzia pracuje jako speć.ds.marketingu
    w firmie Gwint S.A. prod. śrubki (8-16).
    Po 16 jest zatrudniona (praca!) w Klubie
    OgnistaWoda jako sprzątaczka/tancerka go-go/barmanka.

    Czy firma Gwint S.A. może ZAKAZAĆ jej świadczenia
    pracy f-mie OgnistaWoda S.C. powołując się na cytowany
    paragraf i jego zapis "pracownik nie może prowadzić
    działalności konkurencyjnej wobec pracodawcy ani też
    ?wiadczyć pracy w ramach stosunku pracy lub na innej
    podstawie na rzecz podmiotu prowadz?cego tak? działalno?ć"
    Hę?
    Czy wyszynk i działalność wątpliwie artystyczna
    JEST działalnością konkurencyną wobec wytwarzania
    śrubek?
    Pytam:
    ///
    /poreba