  • 1. Data: 2007-02-20 10:05:56
    Temat: wymiana zamków w wynajmowanym lokalu!! Poradżcie!!
    Od: barbarrra<s...@o...pl>

    W wynajmowanym przeze mnie od ponad roku lokalu, wlasciciel posesji pod moja
    nieobecność wymienil zamki i dokonal inwentaryzacji. Decyzje swoja uzasadnil
    rozwiazaniem umowy. Nalezy dodac, ze wreczyl wypowiedzenie w dniu ktorym
    zamki wymienil ( wypowiedzenie z okresem miesiecznym, ale data pisma wsteczna),
    ponad to wynajmujący otrzymal od mnie tydzien wczesniej 3 m-czne
    wypowiedzenie. Z dnia na dzien zostalam pozbawiona mozliwosci prowadzenia
    dzialalnosci gospodarczej. Wczesniej nie bylo zadnych wezwan do zaplaty, czy
    przeslanek jego zamiarow. wiem jednak, ze lokal zostal juz wynajety nowemu
    najemcy. Proszę o rady co w takiej sytuacji robic. Z gory dziekuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-20 12:13:03
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Albo włamanie, albo ochrona posiadania ?
    JaC

    It has removed 3110 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 3. Data: 2007-02-20 18:31:28
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > przeslanek jego zamiarow. wiem jednak, ze lokal zostal juz wynajety nowemu
    > najemcy. Proszę o rady co w takiej sytuacji robic. Z gory dziekuje

    Pozew o utracone dochody z tytulu zlamania umowy? Mam nadzieje, ze nie
    podpisalas mu zadnego wypowiedzenia poza tym wreczonym przez Ciebie (z
    3-miesiecznym wypowiedzeniem)?

    Pozdrawiam,

    Andrzej