  • 1. Data: 2004-01-11 18:38:18
    Temat: mieszkanie w spółdzielni
    Od: laik<n...@p...onet.pl>

    Mam własnościowe prawo do mieszkania spółdzielczego. Jak uzyskać
    prawo własnosci do tego mieszkania. Kredyt zaciągniety przez
    spółdzielnię mieszkaniową na budowę tego mieszkania spłaciłem w
    całości. Jakie czynności należy wykonać, żeby takie prawo uzyskać i
    jakie są koszty w tym zakresie, i kto je pokrywa, spółdzielnia czy ja.
    Pozdrawiam wszystkich i proszę o informację.
    laik

    -> http://usenet.pomocprawna.info