  • 91. Data: 2021-09-18 14:40:59
    Temat: Re: Shrek: wiem ale nie powiem (Kiedy Łukaszka przestanie przyjmować "zwroty"?)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Sep 2021 14:36:43 +0200, Shrek napisał(a):

    > A co za różnica gdzie stoi jak łukaszenka nie daje im się ruszyć i
    > spycha tarczami w stronę drutu na granicy?

    Odpowiedz na pytanie które ci zadałem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 92. Data: 2021-09-18 14:41:25
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.09.2021 o 13:05, Shrek pisze:

    > Dostałeś już odpowiedź w innym poście

    Art. 31? Nie łapie się.

    > - a skoro są wymienione miejsca
    > detencji to znaczy że ustawodawca miał cel, żeby je w rozporządzeniu
    > umieścić.

    Te miejsca, są dla tych co legalnie do naszego kraju wjechali. Tych
    nielegalnych się po prostu wydala. No chyba, że wolałbyś ich żeby ich w
    Twoim domu/mieszkaniu umieścić? To się da załatwić, każdy chętny może
    przyjąć pod dach takiego uchodźcę a nawet kilku.

  • 93. Data: 2021-09-18 15:33:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.09.2021 o 14:39, Shrek pisze:

    > My nie, ale łukaszenka tak.

    Może ma albo uważa, że ma takie prawo. Będziemy mu teraz wszystkich
    więźniów "podbierać"?

    > A skąd ci się w tej analogii twój dom wziął?

    No jak nie rozumiesz analogii, to co ja poradzę?

    > W myśl prawa nie ma
    > znaczenia czy czcesz kogoś wpuścić czy nie, a czy grozi mu
    > niebezpieczeństwo na białorusi i niestety grozi.

    No to się zdecyduj, albo grozi mu niebezpieczeństwo, ale to musi być
    niebezpieczeństwo w/g przywoływanej przez Ciebie Konwencji. Albo grozi
    im głód i choroby, a od tego są inne konwencje i pomoce humanitarne,
    które zresztą wypełniamy na miejscu. A jak opozycja i jej zwolennicy
    uważają, że rząd niedostatecznie się z tej pomocy humanitarnej wywiązuje
    to zawsze na granicę mogą podesłać; mirabeli i szczaw.

  • 94. Data: 2021-09-18 15:45:40
    Temat: Re: Shrek: wiem ale nie powiem
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.09.2021 o 14:39, Shrek pisze:

    > No właśnie to, że "dzięki" temu nabierają uprawnien do złożenia wniosku
    > o ochronę międzynarodową.

    Nie nabierają. Uchodźca w/g Konwencji to osoba, która:
    "[..]na skutek uzasadnionej obawy przed przesladowaniem z powodu swojej
    rasy, religii, narodowosci, przynaleznosci do okreslonej grupy
    społecznej lub z powodu przekonan politycznych przebywa poza granicami
    panstwa, którego jest obywatelem, i nie moze lub nie chce z
    powodu tych obaw korzystac z ochrony tego panstwa[..]"
    Białorusini nie przetrzymują ich z żadnego z powyższych powodów.

  • 95. Data: 2021-09-18 15:55:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.09.2021 o 13:01, Shrek pisze:

    > Na mocy któregoś tam prawa prowadzenia dyskusji w internetach
    > przegrałeś. Naprawdę porównujesz kilkuset migrantów na granicy do
    > drugiej wojny światowej - znaj jednak proporcje.

    Prawo Godwina? Nie ma tu zastosowania. Pakt o nieagresji między III
    Rzeszą a ZSRR jest tu tylko jaskrawym przykładam. Możesz sobie wziąć pod
    uwagę jakis inny pakt/umowę międzynarodową, która została złamana.

  • 96. Data: 2021-09-18 16:48:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Próżno ci tłumaczyć że 2 wojna jest tu czystym przypadkiem.

    Przypadkiem podałeś argument z dupy. Któraś tam zasada mówi, że
    przypadkiem przegrałeś dyskusję.

    > Możesz sobie
    > podstawić dowolną złamaną bez wypowiedzenia umowę międzynarodową a mamy
    > ich od cholery w Europie.

    Mogę, ale to ty porównałeś drugą wojnę światową do naszego gównianego
    kryzysiku na granicy. NIe wymagaj, żebym ja szukał argumentów na
    potwierdzenie twoich tez.

    > Musisz się starać dużo więcej by ze mną
    > rozmawiać.

    Nie muszę.

    > Zadalem ci pytanie na które do tej pory nie odpowiedziałeś. A
    > wiąże się pośrednio z twoim "a ilu?"

    Co "a ilu"? Ilu jest na granicy - a chuj wie, bo rząd zadbał o to żeby
    nie było wiadomo. Pewnie kilkaset sztuk. A ile możemy "przyjąć" - to
    pytanie nie na tą grupę. Na politykę nie uczęśzczam bo to szambo ale
    odpowiedź na tą chwilę brzmi - tyle że jak ich będziemy w tym samym
    tępie wypuszczać co przychodzą to po prostu znikną (bo przecież oni nie
    do polski sie chcą wbić). IMHO kilkudziesięciu dziennie ten warunek spełnia.

    --
    Shrek

  • 97. Data: 2021-09-18 16:49:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.09.2021 o 15:55, nadir pisze:

    > Prawo Godwina? Nie ma tu zastosowania.

    Oczyście - starannie pominieto nazwisko pana adolfa;P

    --
    Shrek

  • 98. Data: 2021-09-18 16:51:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Odpowiedz na pytanie które ci zadałem.

    NIe wiem jakie mi pytania zadałeś, ale odpowiedziałem na twoją niezbyt
    mądrą uwagę o samochodzie na przejściu granicznym.

    --
    Shrek

  • 99. Data: 2021-09-18 16:53:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.09.2021 o 15:33, nadir pisze:

    > Może ma albo uważa, że ma takie prawo. Będziemy mu teraz wszystkich
    > więźniów "podbierać"?

    Nie ma znaczenia co uważa, a to że uprawnia to tych ludzi do złożenia
    wniosku o ochronę międzynarodową.

    > No jak nie rozumiesz analogii, to co ja poradzę?

    Ależ rozumiem - ty nie chcesz im dać prawa złożenia wniosku bo tak
    uważasz przez swoją analogię. Problem w tym że prawo mówi co innego.

    > No to się zdecyduj, albo grozi mu niebezpieczeństwo, ale to musi być
    > niebezpieczeństwo w/g przywoływanej przez Ciebie Konwencji.

    No i niestety grozi. Już pisałem dlaczego i po raz kolejny pisać nie będę.

    --
    Shrek

  • 100. Data: 2021-09-18 16:57:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.09.2021 o 14:41, nadir pisze:

    > Te miejsca, są dla tych co legalnie do naszego kraju wjechali. Tych
    > nielegalnych się po prostu wydala.

    Nie tak po prostu.

    > No chyba, że wolałbyś ich żeby ich w
    > Twoim domu/mieszkaniu umieścić?

    Nie ma znaczenia co ja bym wolał a co mówi na ten temat prawo. Jeśli
    bardzo chcesz wiedzieć co bym wolał, to wolałbym nie mieć wyznawców
    islamu w nadmiarze. Zresztą osobiście uważam, że im mniej religii i ich
    wyznawcó tym lepiej. Jedyną zaletą katoli jest że są lepsi od islamistów:P

    --
    Shrek