  • 11. Data: 2020-07-17 18:53:06
    Temat: Re: Pomagamy i chronimy... Ha, ha, ha, ha, ha
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > A teraz trzy różne państwa

    jakie różne ? Słowacja, Ukraina i Bolanda to sojusznicy, w dodatku nie
    pod austryjackim knutem:)))))))))))))))))))))

  • 12. Data: 2020-07-20 13:59:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 17 Jul 2020 16:39:40 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > W czasach, gdy gość żył, to była jedna Galicja ze stolicą w Lwowie.

    Nie chcę się czepiać, ale ów Samo Tomášik zmarł w Chyžném
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Chy%C5%BEn%C3%A9

    Chyżne leży na Orawie, która do końca I WŚ w całości była częścią Węgier.
    Granica z Polską, a w czasie zaborów Galicją, biegła przez Przełęcz
    Spytkowicką, przeto Podsarnie i Podwilk, a tym bardziej Chyżne do Galicji
    się nie zaliczały.

    Dociekliwi mogą sprawdzić, w której klasie żłobka się o tym naucza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2020-07-20 22:32:44
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.07.2020 o 13:59, trOlin pisze:
    > Dociekliwi mogą sprawdzić, w której klasie żłobka się o tym naucza.

    trololin miał o tym w żłobku:))))))))))))))))))