  • 21. Data: 2022-11-21 15:07:20
    Temat: Re: Odpowiedzialność zbiorowa kusonów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 14:39, J.F pisze:

    > Monitorowac mozna, i czasem wam GPS wsadzą :-)
    > te 100km to po Nowym Sączu, czy po okolicy?

    Spokojnie po Sączu. Do granicy rejonu mamy 60 km (Leluchów), więc jedna
    tam interwencja i masz 250 km. Ale piszę o służbie na terenie miasta.

    > Bo ile "interwencja" zajmuje? Z pół godziny pewnie co najmniej,
    > a jak z atrakcjami, to i dwie, to nie wiem czy po miescie mozna duzo
    > nakręcic ... no 16 po 5 km, to juz 80km, i nikt nie bedzie liczyl, czy
    > to 80 czy 100 ...

    No więc nikt nie liczy. Wiele zależy od tego, co robisz. Jak masz akcje
    ZNICZ i patrolujesz cmentarze, to 30 km wystarczy, bo głownie
    spacerujesz po cmentarzu. Alem jak masz noc i całe miasto, to nawet
    jeżdżąc na II-ce stówkę zrobisz, a interwencji nie ma żadnych, bo miasto
    puste.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2022-11-21 15:20:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Nov 2022 15:07:20 +0100, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > spacerujesz po cmentarzu. Alem jak masz noc i całe miasto, to nawet
    > jeżdżąc na II-ce stówkę zrobisz, a interwencji nie ma żadnych, bo miasto

    Zakladając ze kazali jezdzic i sie rozglądac, a nie stac i czeka na
    zgloszenie.

    J.

  • 23. Data: 2022-11-21 15:25:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 15:20, J.F pisze:
    > Zakladając ze kazali jezdzic i sie rozglądac, a nie stac i czeka na
    > zgloszenie.

    I jeszcze jak daleko do tego miejsca, gdzie miałeś stać. W każdym razie
    wywożenie do lasu jest idiotyzmem, ale rozliczenie kilometrów
    najmniejszym problemem.

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2022-11-21 15:40:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Nov 2022 15:04:03 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Wiesz, to dość pojemne pojęcie. U ans w koło lasy. Możemy jeszcze nad
    > jezioro :-) A poważnie, to raczej nikt celowo do lasu nie jeździ.

    A tu widzisz sie zdarzylo.
    I co - specjalnie pojechali, odwozili na izbe do Łęczycy, ale ich
    ubłagal, czy dostali drugą interwencje i pomysleli - wyrzucimy po
    drodze, to sie uspokoi ...

    > Ja osobiście z żadnym wywożeniem się nigdy nie spotkałem. były opowieści
    > o ZOMO, ale to tzw. "opowieści dziwnej treści" przy kawie lub innym
    > trunku.

    Nie az takie stare historie

    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,24025874
    ,lagodne-wyroki-dla-policjantow-za-wywiezienie-bezdo
    mnego-do.html
    https://wiadomosci.onet.pl/poznan/policjanci-z-pobie
    dzisk-wywiezli-pijanego-piotra-do-lasu-tam-zmarl/c8l
    eyb6
    https://codziennikmlawski.pl/2021/11/02/zamiast-na-k
    omende-policjanci-wywiezli-ukrainca-do-lasu-prokurat
    or-postawil-im-zarzuty/
    https://gk24.pl/straznik-i-policjant-ukarani-za-wywi
    ezienie-do-lasu-i-pobicie-wideo/ar/4673520

    cos mi chodzi po glowie, ze gdzies na Slasku byl podobny przypadek
    nagrany.

    > Natomiast spotkałem się z tym, że jakiś pijaczek ubłagał, bu go
    > nie wywozić na izbę. Można przekazać osobie trzeźwej, która zobowiąże
    > się do opieki. No i tu już to bywa ocenne. W każdym razie na pomysł
    > zostawienia w lesie bym nie wpadł, a w dodatku oni go tam chyba pobili,
    > albo pobito go wcześniej. Pomysł uważam z kategorii tych "kiepskich" i
    > raczej podejrzewam jakiś miejscowy "dziwny zwyczaj". Nie jest to na
    > pewno standardem.

    Powyzej 5 przypadkow ujawnionych.
    A ile nieujawnionych?

    > Tylko o tyle, o ile powinni temu zapobiec i nie podjęli stosownych działań.

    A to juz prokurator wyjasni :-P

    J.

  • 25. Data: 2022-11-21 15:54:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 15:40, J.F pisze:
    > A tu widzisz sie zdarzylo. I co - specjalnie pojechali, odwozili na
    > izbe do Łęczycy, ale ich ubłagal, czy dostali drugą interwencje i
    > pomysleli - wyrzucimy po drodze, to sie uspokoi ...

    A nie kończyła im się służba? Bo mam taki przebłysk jakiś.

    --
    Robert Tomasik

  • 26. Data: 2022-11-21 16:44:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Nov 2022 15:54:55 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > A nie kończyła im się służba? Bo mam taki przebłysk jakiś.

    Tez mam jakis przeblysk, moze z innej sprawy, ale co to ma do rzeczy?
    Jest sie policjantem, jest sie na sluzbie, i ma sie jakies obowiazki
    :-P

    J.

  • 27. Data: 2022-11-21 17:09:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 13:00, J.F pisze:

    > No - teraz sie znalazlo 19 podobnych przypadkow wywiezien, a wczesniej
    > nikt nie zglaszal?

    Może i nawet zgłaszał. Wtedy dostawał pismo z odpowiedzią, że w toku
    szerokoprowadzonych czynności nic takiego nie stwierdzono. I wywieziono
    jeszcze raz żeby się upewnić czy się dobrze zroumiano.

    > Ale o co chodzi z tym wroclawiem?

    Nadreprezentacja wrocka i okolic;)

    > https://www.youtube.com/watch?v=7G3cN6Bdn_8
    >
    > i takie dwa spostrzezenia:
    > -Policjanci dobrze wiedzą kogo atakować ... łysych?
    > czy sa jakies inne znaki szczególne ?

    Tłukli jak leci. Teraz też na stacji warszawa stadion spuszczali
    wpierdol każdemu kto się nawinął - a to węzeł przesiadkowy więc tłukli
    również przypadkowych ludzi. Z tym że były to przypadkowe kulsony, bo
    tym razem nie udało się zidentyfikować które kulsony biły więc
    umorzonko. I jak tu nie stwierdzić że to zorganizowana grupa przestępcza?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2022-11-21 17:19:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Nov 2022 17:09:59 +0100, Shrek wrote:

    > Nadreprezentacja wrocka i okolic;)

    Hm, czy taka nadreprezentacja ... a okolice chyba bardzo szerokie ..

    > Tłukli jak leci.

    No nie, chocby filmujacego nikt nie ruszal.

    Choc jak tak patrze kolejny raz ... nagle w okolicy sami łysi i
    kulsony w cywilu sie objawily?

    > Teraz też na stacji warszawa stadion spuszczali
    > wpierdol każdemu kto się nawinął - a to węzeł przesiadkowy więc tłukli
    > również przypadkowych ludzi.

    Teraz, czyli w 2022 ?

    Czy piszesz o akcjach sprzed roku czy dwoch?

  • 29. Data: 2022-11-21 17:25:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz, to dość pojemne pojęcie. U ans w koło lasy. Możemy jeszcze nad
    > jezioro :-) A poważnie, to raczej nikt celowo do lasu nie jeździ.

    Tak nikt nikogo, że uzbierały się zarzuty na dożywocie i to pod samym
    rejonem zamieszkania biegłego jarosława b.

    > Pomysł uważam z kategorii tych "kiepskich" i
    > raczej podejrzewam jakiś miejscowy "dziwny zwyczaj". Nie jest to na
    > pewno standardem.

    Co najmniej trzy niezależne razy pismaki wywąchały, więc nie taki
    terytorialnie ograniczony. A jak się przyjarzano jednemu trupowi to
    okazało się, że to lokalny obyczaj. Ile takich przeszło gdzieś w polsce
    powiatowej bez echa?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2022-11-21 17:32:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 17:19, J.F pisze:

    > Hm, czy taka nadreprezentacja ... a okolice chyba bardzo szerokie ..

    Jakieś takie wrażenie odniosłem. Chyba nie tylko ja;)

    > No nie, chocby filmujacego nikt nie ruszal.

    Może wyraźnie na reportera wyglądał.

    > Choc jak tak patrze kolejny raz ... nagle w okolicy sami łysi i
    > kulsony w cywilu sie objawily?

    Łysi szli na plac konstytucji, kulsony stały i czekały.

    Swoją drogą zobacz jak potraktowali kolesia w czinłoczentao. Przecież
    oni się niczym od dresów nie różnia, bo tu nawet mundurów nie mają.

    Hm;) W 2021 OIDP.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!