  • 11. Data: 2020-06-14 22:24:59
    Temat: Re: Na temat głosowania
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-14 o 19:06, Shrek pisze:

> [...]
    > głosów brakuje rezimowemu kandydatowi. A resztę potrzebnych głosów
    > donosi spółka skarbu partii, która ma nieprzebraną ilość kart i danych
    > potrzebnych do ich wypełnienia. I brak możliwości sprawdzenia. Więc może
    > się okazać, że jak ktoś nie zagłosował to i tak zagłosował jna tych co
    > się wstydzi...
    >
    > Tak tu tylko zostawię - jeśli okaże się że duda przegrał klasyczną część
    > głosowania o kilka procent, to to kilka procent znajdzie się w kopertach
    > dostarczonych przez pocztę. Przyjmuję zakłady...

    Potem zapaczkowane głosy ludzie z komisji wyborczej wrzucają przez
    okienko do piwnicy, zdają długopisy, pieczątki i dokumenty i jadą do domu.
    Komu by się chciało otwierać zasznurkowane paczki, żeby sprawdzić
    nieprawidłowości.

  • 12. Data: 2020-06-15 18:01:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kubuś Puchatek" napisał w wiadomości grup
    zczecinski.vectranet.pl...
    W dniu 14.06.2020 o 16:36 Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

    >Wygląda na to, że wstyd. Duda ma wg. sondaży 40 proc. poparcia, ale z
    >pośród moich znajomych z pracy nikt[1] nie chce się przyznać do tego,
    >że go popiera.
    >Podejrzewam, że grupowe pisiory w "realu" też się tego wstydzą.

    Moze po prostu złą pracę masz :-)

    Zajrzyj do wynikow z ostatniego glosowania do Sejmu czy samorzadow -
    jak bylo w twoim okregu ...

    A jak wiadomo punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :-)

    J.

  • 13. Data: 2020-06-15 22:29:40
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości:
    <5ee676cb$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Mnie się wydaje, że elektorat PIS, to głownie osoby starsze, które już
    >nie pracują. Spośród moich znajomych jest kilka osób popierających to
    >ugrupowanie, ale w moim rejonie PIS ma ponad 50% i też nei ma to
    >korelacji z moją grupą znajomych.

    Nie tylko, znam młodszych, nawet z dyplomami.... Aczkolwiek niektórzy
    wyleczyli się już z bezwarunkowego poparcia. Niestety w II turze mogą
    jeszcze Dudę poprzeć. Albo zostać w domu.
    W I turze mozna jeszcze na niszowego kandydyata np. Jakubiaka,
    Żółtka, Tanajno. Polecam zwłaszcza w "zagłębiach" PiS-owskich,
    PO-wskich, PSL-owskich (takie też są...).
    .Jeżeli w takiej komisji będzie miał zero głosów, znaczy fałszuja.
    Taki test.

    Jutro ostatni dzień na złożenie wniosku o głosowanie
    korespondencyjne. Jeżeli nie da rady zdalnie to trzeba do urzędu.
    Czy teraz ryzykować zarażenie się w urzędzie czy w później w lokalu
    wyborczym...

    Arek