  • 1. Data: 2011-05-20 19:59:49
    Temat: Jak zmusić GUS do spisania mnie?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    przy spisie tym z 10 lat temu, olano mnie i całą moją rodzinę i nikt nas
    nie spisał. Teraz wygląda, że jest to samo. Nikt się u nikogo z rodziny
    i znajomych nie pojawił do spisywania.
    Próbowałem spisać się przez internet, ale nie dostałem hasła na mejla
    (teraz to już w ogóle po ptokach, bo czas ważności konta minął).
    Próbowałem dzwonić na infolinię, ale numer łączy z Małopolską i Pani
    Infolinka mówi, że nie pomoże w temacie Śląska i że przekaże Śląskowi
    informację, ale nadal nic się nie dzieje.

    Chciałbym zostać spisany, ale wygląda na to, że znów się nie uda :(

    Da się ich jakoś prawnie zmusić do obsłużenia mnie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2011-05-20 20:19:57
    Temat: Re: Jak zmusić GUS do spisania mnie?
    Od: "Romik" <n...@p...onet.pl>

    > Chciałbym zostać spisany, ale wygląda na to, że znów się nie uda :(

    Wyjdź na ulicę, krzyknij "Donald, matole" - gwarantuję ci że zostaniesz
    spisany :-)

    Romik

  • 3. Data: 2011-05-20 21:21:18
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Chciałbym zostać spisany, ale wygląda na to, że znów się nie uda :(
    > Da się ich jakoś prawnie zmusić do obsłużenia mnie?

    Znów ten idiota ze swoimi chorymi "problemami"...

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2011-05-21 00:24:52
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 20 May 2011 21:59:49 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Próbowałem spisać się przez internet, ale nie dostałem hasła na mejla
    > (teraz to już w ogóle po ptokach, bo czas ważności konta minął).

    Jakiego znów hasła na maila?

    Przecież hasło definiujesz na pierwszej stronie, a później tylko
    rach-ciach i po spisie.

    https://nsp2011.spis.gov.pl/nsp.form/FormularzID.asp

    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2011-05-21 07:07:08
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.05.2011 02:24, Borys Pogoreło pisze:

    > Jakiego znów hasła na maila?

    znaczy tfu.... linku aktywacyjnego.

    > Przecież hasło definiujesz na pierwszej stronie, a później tylko
    > rach-ciach i po spisie.

    No właśnie niestety nie, bo nie dostałem linku aktywacyjnego i próby
    zalogowania się kończyły się informacją, że konto nieaktywne czy jakoś tak.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2011-05-21 07:22:23
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Próbowałem spisać się przez internet, ale
    > Próbowałem dzwonić

    Czasami to zaczynam mieć pewność, że jak będzie
    jakiś meteoryt spadał na Polskę, to gdzieś tam
    w Zabrzu zakończy swój lot.

  • 7. Data: 2011-05-21 08:21:04
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>

    A co nas obchodzi, że Twój Vaterland cie nie chce spissać. My z Polskim
    Spisem Powszechnym takich problemów nie mamy...

  • 8. Data: 2011-05-21 09:02:45
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał
    > No właśnie niestety nie, bo nie dostałem linku aktywacyjnego i próby
    > zalogowania się kończyły się informacją, że konto nieaktywne czy jakoś
    > tak.

    Zmień przeglądarkę na IE i zacznij od początku. Może korzystasz z Chrome,
    która czasami nie wyświetla checkboxów? ;)

    A może Twoje mieszkanie/dom ma jakiś dziwny status i dlatego wcześniej też
    byliście niezauważeni? Np. w moim mieszkaniu nikt nie jest zameldowany i
    pewnie dlatego rachmistrz jak dotąd się nie pojawił...

    A co na to infolinia GUS?

    --
    M.

  • 9. Data: 2011-05-21 09:45:24
    Od: Maciek <m...@e...nospam.one.pl>

    begin o nicku Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) na pl.soc.prawo następujące
    bzdety:

    > znaczy tfu.... linku aktywacyjnego.
    Kłamiesz. Nawet sądzę, ze nie próbowałeś. Nie było żadnego linku
    aktywacyjnego. Po prostu wchodziło się na stronę podawało kilka danych,
    reszta danych pojawiała się sama. Potem należało sobie założyć hasło na
    wypadek ponownego wejścia i kontynuować spis. Na maila nic nie przychodziło
    i nie musiało przychodzić. Maila nawet nie trzeba podawać, bo ktoś może nie
    mieć maila.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 10. Data: 2011-05-21 14:23:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek." <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A może Twoje mieszkanie/dom ma jakiś dziwny status i dlatego wcześniej też

    Ma status mieszkania ciagle zalewanego - wiec moze kapac na glowe. Kiedy nie
    kapie na glowe z kolei samo zalewa mieszkanie pod spodem - moga wiec
    przemoknac buty. W trosce o zdrowie rachmistrzow, GUS wykluczyl mieszkanie
    Tristana ze spisu. Ot co!

    Pozdrawiam
    SDD