  • 51. Data: 2019-05-13 08:55:12
    Temat: Re: Facebook pozwany W POLSCE za cenzurę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-10 o 12:15, J.F. pisze:

    > I bedzie protest.
    > Nie mamy strony, bo skasowalismy, wiec jak niby mamy przywrocic ?

    Przez kilka lat miałem skasowane konto na fb. Po paru latach, jak
    chciałem założyć kolejne na tego maila, to pojawiło się w stanie
    identycznym jak je kiedyś kasowałem.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2019-05-13 12:53:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 11 May 2019 10:28:46 +0200, Uncle Pete napisał(a):

    > Czyli, stosując analogię,
    > Brudziski miałby ożywić Naszą Klasę. Niech teraz będzie Nasza Narodowa
    > Klasa :)

    Bardzo dobry pomysł i dziwię się, że jeszcze na niego nie wpadli.
    Żeby zachować odpowiedni poziom, na czele NNK może stanąć Winnicki albo
    inny Andruszkiewicz i aryjska młodzież nie będzie musiała się mazgaić, jak
    to ich upokarzają na fejsie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 53. Data: 2019-05-13 13:16:57
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > inny Andruszkiewicz i aryjska młodzież nie będzie musiała się mazgaić, jak

    FB szybko czymś _bardzo_ podobnym się nie pokona, w Polsce też.
    Zaś rozwiązywanie problemów z (obecnie amerykańską) cenzurą
    innym scentralizowanym serwisem to proszenie się o kolejne
    trochę inne kłopoty.

    Na _tej_ grupie na temat będą sugestie jak zaprojektować system by był
    bardzo odporny na naciski prawne i "widzimisię" jednej firmy, instytucji
    lub państwa. Teraz rządzi PiS, _kiedyś_ to się zmieni i instytucje
    państwa Polskiego będą przeć w inną ideologiczną stronę.

    --
    A. Filip

  • 54. Data: 2019-05-13 15:37:29
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.05.2019 o 08:55, Liwiusz pisze:

    > Przez kilka lat miałem skasowane konto na fb. Po paru latach, jak
    > chciałem założyć kolejne na tego maila, to pojawiło się w stanie
    > identycznym jak je kiedyś kasowałem.

    ano, mają na każdego kartotekę, kiedyś SB zakładało na każdego teczki,
    teraz każdy zakłada teczki na samego siebie w USA:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 55. Data: 2019-05-13 20:32:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik bytomir napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 8 maja 2019 15:47:14 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >Prezentujesz murzyńskość pierwszego stopnia, patrz post powyżej.

    No coz
    - jak zaczniemy za bardzo egzekwowac wyroki naszych sadow ... to
    wladza przegra najblisze wybory, bo sie wyborcy oburza za blokowanie
    FB ?

    - ja bym tam nie chcial, zeby amerykanskie sady mi sie wtracaly do
    dzialalnosci na polskim serwerze, wiec i w druga strone nie powinny

    J.

  • 56. Data: 2019-05-13 22:49:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.05.2019 o 13:16, A. Filip pisze:

> [...]
    > lub państwa. Teraz rządzi PiS, _kiedyś_ to się zmieni i instytucje
    > państwa Polskiego będą przeć w inną ideologiczną stronę.

    Młodzież przeważnie nie wie, co to usnet. Jakby zamiast pisać po forach
    społecznościowych pisała w usnecie, to by nie było problemów z cenzurą.

  • 57. Data: 2019-05-13 22:58:51
    Temat: Re: cenzuro-odporność usenetu [Was: Facebook pozwany W POLSCE za cenzurę]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Młodzież przeważnie nie wie, co to usnet. Jakby zamiast pisać po forach
    > społecznościowych pisała w usnecie, to by nie było problemów z cenzurą.

    Usenet jest dalej użyteczny praktycznie tylko dlatego że "szaleją" na
    nim cancel-boty wycinające w cholerę spam. Średnio paranoidalny prawnik
    może zasugerować możliwość "modyfikacji" definicji spamu która dla
    niektórych/wielu będzie już cenzurą.

    --
    A. Filip

  • 58. Data: 2019-05-13 23:34:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.05.2019 o 22:58, A. Filip pisze:

> [...]
    > nim cancel-boty wycinające w cholerę spam. Średnio paranoidalny prawnik
    > może zasugerować możliwość "modyfikacji" definicji spamu która dla

    Ale jak dotąd nikt nie modyfikuje. Zobacz ilu idiotów pisuje. Ludzie
    sobie sami do KF kretynów wkładają i tyle.

  • 59. Data: 2019-05-14 09:13:10
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Ale jak dotąd nikt nie modyfikuje. Zobacz ilu idiotów pisuje. Ludzie
    > sobie sami do KF kretynów wkładają i tyle.

    niekoniecznie kretynów, wystarczy uzasadnione podejrzenie że ktoś jest
    antysemitą, a antysemita, który nie lubi Jcka, niekoniecznie musi być
    kretynem:))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 60. Data: 2019-05-14 11:34:30
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-05-13, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Ale jak dotąd nikt nie modyfikuje. Zobacz ilu idiotów pisuje. Ludzie
    > sobie sami do KF kretynów wkładają i tyle.

    Technicznie każdy może kasować posty i swoje, i innych osób.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com