  • 11. Data: 2024-03-11 09:49:02
    Temat: Re: Dobra zmiana;)
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Gdzie dostał opierdol nie że zrobił a że dał się złapać.

    I na dodatek nie trafił.

  • 12. Data: 2024-03-11 13:23:38
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-03-11 o 06:18, Shrek pisze:
    > Gdzie dostał opierdol nie że zrobił a że dał się złapać.

    https://twitter.com/Seb_Lach

    Znaczy internety wywąchują kulsonów, tym razem za pomocą programu do
    rozpoznawania twarzy/porównania ubrań.

    Wychodzi na to że "rolnicy" chodzą w butach za 1 kpln :)

  • 13. Data: 2024-03-11 14:19:02
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-10 o 22:27, PD pisze:

    > Pewnie przeprowadzeniem z nim rozmowy przez przełożonego. I ja tu wcale
    > nie żartuję.

    Symptomatyczne że tego rolnika co go zwinęli spektakularnie z flagą
    oskarżyli za lżenie i obrazę mundury.

    Awanturnica KATARZYNA pluła w twarz policjantom i zarzutów nie za to nie
    dostała ;-)

    Czyli miało być NA OSTRO to było '=_

  • 14. Data: 2024-03-11 14:20:25
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-11 o 13:23, alojzy nieborak pisze:

    > https://twitter.com/Seb_Lach
    >

    > Znaczy internety wywąchują kulsonów, tym razem za pomocą programu do
    > rozpoznawania twarzy/porównania ubrań.
    >

    > Wychodzi na to że "rolnicy" chodzą w butach za 1 kpln :)

    I o tym jakoś mejstrimy MILCZĄ

  • 15. Data: 2024-03-11 14:58:16
    Od: n...@o...pl

    alojzy nieborak <g...@g...com> napisał(-a):

    > https://twitter.com/Seb_Lach
    >

    > Znaczy internety wywąchują kulsonów, tym razem za pomocą programu do
    > rozpoznawania twarzy/porównania ubrań.
    >

    > Wychodzi na to że "rolnicy" chodzą w butach za 1 kpln :)

    A w skrócie, bo co mi dyskografia z przygłupim Dzikim w jednej z ról?

  • 16. Data: 2024-03-11 15:12:21
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    n...@o...pl pisze:

    > A w skrócie, bo co mi dyskografia z przygłupim Dzikim w jednej z ról?

    W skrócie masz napisane powyżej. Jeszcze krócej: wywąchali kilku prowoków.