  • 1. Data: 2016-03-30 00:38:05
    Temat: Dlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Dlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały
    się z lichwiarzami?
    Podejmuja się windykowania, przedstawicielstwa w sądach itp. Czy aż tak
    trzeba się zeszmacić?
    Teraz jak ktos będzie potrzebował adwokata z prawdziwego zdarzenia, to
    raczej na żadnego nie może liczyć, bo wszystko przylgnęło do lichwiarzy,
    a od tych lichwiarzy pożyczkowych to mają bardzo gruby zysk. czy to jest
    uczciwe, czy sumienie nie gryzie? Żyda na pewno sumienie nie gryzie i
    idzie po trupach.

    --
    animka

  • 2. Data: 2016-03-30 01:04:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Dlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie
    >zadały się z lichwiarzami?
    >Podejmuja się windykowania, przedstawicielstwa w sądach itp. Czy aż
    >tak trzeba się zeszmacić?

    Bo oni placa, a Ty - kiedy ostatnio zaplacilas cos adwokatowi ? :-)

> [...]
    >lichwiarzy, a od tych lichwiarzy pożyczkowych to mają bardzo gruby
    >zysk. czy to jest uczciwe, czy sumienie nie gryzie?

    Nie bardzo rozumiem o co masz pretensje - ze prawdziwych adwokatow juz
    nie ma, czy ze wszyscy prawdziwi na garnuszku lichwiarzy sa?

    J.

  • 3. Data: 2016-03-30 01:18:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 01:04, J.F. pisze:
    > Bo oni placa, a Ty - kiedy ostatnio zaplacilas cos adwokatowi ? :-)

    Ale adwokat to służba ;-) Nie po to są wybierani "najlepsi", nie po to
    ci inni mają zakaz zbliżania się do koryta, nie po to państwo tworzy
    ogrom bezsensownego zagmatwanego prawa... żeby nie reprezentować
    najwyższych wartości moralnych i wysokiego poziomu profesjonalizmu ;-)

    Wiem... Już nikt w to nie wierzy. :-)

  • 4. Data: 2016-03-30 01:25:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    >
    > Nie bardzo rozumiem o co masz pretensje - ze prawdziwych adwokatow juz
    > nie ma, czy ze wszyscy prawdziwi na garnuszku lichwiarzy sa?

    Może jakaś garstka tych uczciwych została.

    --
    animka

  • 5. Data: 2016-03-30 08:30:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-30 o 01:18, z pisze:

> [...]
    > ogrom bezsensownego zagmatwanego prawa... żeby nie reprezentować
    > najwyższych wartości moralnych i wysokiego poziomu profesjonalizmu ;-)

    Trudno wierzyć w naiwne bzdury. Adwokat nie jest od reprezentowania
    "najwyższych wartości" (bo wówczas nikomu byłby niepotrzebny), tylko od
    reprezentowania swojego klienta, choćby był najgorszym lichwiarzem lub
    ludobójcą. Ta wymagana "najlepszość" (pomijając już dywagacje na ile
    jest wymagana, i na ile jest spełniana) dotyczy standardu obsługi tegoż
    klienta.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2016-03-30 09:20:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 08:30, Liwiusz pisze:
> [...]
    > ludobójcą. Ta wymagana "najlepszość" (pomijając już dywagacje na ile
    > jest wymagana, i na ile jest spełniana) dotyczy standardu obsługi tegoż

    Masz rację. Skoro nawet nie można wymagać staranności i przestrzegania
    prawa to jak tu dyskutować o wartościach :-(

  • 7. Data: 2016-03-30 09:27:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2016 00:38:05 +0200, Animka napisał(a):

    > Żyda na pewno sumienie nie gryzie i
    > idzie po trupach.

    Nie dość że głupia to jeszcze rasistka.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2016-03-30 18:31:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-30 o 09:20, z pisze:

    > Masz rację. Skoro nawet nie można wymagać staranności i przestrzegania
    > prawa to jak tu dyskutować o wartościach :-(

    Też uważam, że wywyższanie jakiejś grupy zawodowej (i to jeszcze przez
    samą grupę) to tylko powód do śmieszności. Trudno jednak uznać, aby na
    stanowisko adwokata odbywała się selekcja *negatywna*. Dlatego też nie
    do końca rozumiem co masz na myśli, że "nie można wymagać staranności i
    przestrzegania prawa". Oczywiście można wymagać, i kto chce, ten wymaga.
    Zaznaczę jednak, że tak jak wszędzie, nie dla każdego na przykład taka
    staranność jest kryterium wyboru. Ktoś może na przykład, zamiast
    staranności, woleć niską cenę ;) Każdy zatem wybiera sobie takiego
    pełnomocnika, jakiego chce sobie wybrać, podobnie jak na przykład -
    samochód.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2016-03-30 21:01:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 18:31, Liwiusz pisze:
    > Też uważam, że wywyższanie jakiejś grupy zawodowej (i to jeszcze przez
    > samą grupę) to tylko powód do śmieszności. Trudno jednak uznać, aby na
    > stanowisko adwokata odbywała się selekcja *negatywna*.

    Nie to nie jest selekcja negatywna tylko selekcja kolesi z naszej bandy.
    To ogromna różnica.

> [...]
    > staranności, woleć niską cenę ;) Każdy zatem wybiera sobie takiego
    > pełnomocnika, jakiego chce sobie wybrać, podobnie jak na przykład -

    Nie ma wyboru. Można wybrać tylko z "naszej bandy"

    Siłą rzeczy jak nie ma wyboru to "wybrańcy" zaniżają jakość swoich
    usług. Tak jest skonstruowany człowiek. Prawnik też człowiek. :-)

    To co piszesz jest w sprzeczności z poglądem głoszonym przez lobbystów
    prawniczych że jak się uwolni zawód to dopiero spadnie jakość.

    Domyślam się zatem że Ty nie lobbujesz :-) i chciałbyś żeby wolny rynek
    działał :-)

  • 10. Data: 2016-03-30 23:18:00
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-30 o 00:38, Animka pisze:
> [...]
    > a od tych lichwiarzy pożyczkowych to mają bardzo gruby zysk. czy to jest
    > uczciwe, czy sumienie nie gryzie? Żyda na pewno sumienie nie gryzie i

    Uczciwy adwokat!!!
    Dowcip ostatnich dziesięcioleci. Masz poczucie humoru. Gratuluję :)

    --
    Sonn