  • 11. Data: 2002-10-24 21:13:39
    Temat: Odp: Art 156 par.5 KPK (?)
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    Żeby ten paskudny podejrzany nie wsadził za wcześnie swoich brudnych
    łapsk do wpaniałych, wypieszczonych przez pana prokuratora akt i nie
    wyciągnął z nich wszystkich tajemnic... I żeby pokrzywdzony przypadkiem
    nie czepiał się, że panu policjantowi się nie chce czegoś zrobić ;)

    :-) to mnie nie interesowało
    ciepło ale nie o to mi chodziło :-)

    Sandra

  • 12. Data: 2002-10-24 21:16:02
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    Sandra napisa_(a):
    > Zwróć tylko uwagę na zapis
    >
    > a wiesz dlaczego właśnie tak? :-)

    Wiesz czy chcesz się dowiedzieć?

    tu masz pytanie i o moje brzmi dlaczego tylko prowadzący? :-)

    Sandra

    KG

  • 13. Data: 2002-10-24 22:12:09
    Temat: Re: Art 156 par.5 KPK (?)
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > Wiesz czy chcesz się dowiedzieć?
    >
    > tu masz pytanie i o moje brzmi dlaczego tylko prowadzący? :-)

    A mógłby ktoś jeszcze? nadzorujący prokurator...?

    KG

  • 14. Data: 2002-10-24 22:19:53
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    >
    > tu masz pytanie i o moje brzmi dlaczego tylko prowadzący? :-)

    A mógłby ktoś jeszcze? nadzorujący prokurator...?

    nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie:-)

    Sandra

  • 15. Data: 2002-10-24 22:42:38
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie:-)

    Może i nieładnie ale innych pomysłów nie mam

    KG

  • 16. Data: 2002-10-24 22:57:40
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

    Może i nieładnie ale innych pomysłów nie mam

    :-)) mylisz się, ten jest najlepszy chociaż z uśmiechem pójde lulu
    dobranoc

    Sandra

  • 17. Data: 2002-10-24 23:35:28
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Zbig.Drwiega" <z...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości

    > Z czego wysnuwasz taki wniosek?

    Przejrzenie akt umorzonego postepowania umożliwia
    prawidłowe złożenie zażalenia na postanowienie
    o umorzeniu. Nie spotkałem się z przypadkiem
    odmowy przejrzenia akt umorzonej sprawy uprawnionej
    osobie, więc nie ma przeciwwskazań.

  • 18. Data: 2002-10-25 02:28:45
    Od: "Green_lin" <z...@e...com.pl>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ^^^^^^^^^
    No dobrze. Powiedzmy, że kopie można zrobić. OK.
    Ale jak?
    Sąd jest biedny. Papieru ani zużycia kopiarki mi nie 'podaruje'.
    Jak ma wycenić swoje "straty"?
    Bo przecież ksera dokumantów na 'mieście" nie zrobię?!

    po prostu mi odmówią pewnie... :(

    --
    Pozdr.Zbig.Drwięga
    LRU #166848

  • 19. Data: 2002-10-25 09:20:34
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Green_lin <z...@e...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:apaaig$4f1$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Marcyś" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^
> [...]
    > Jak ma wycenić swoje "straty"?
    > Bo przecież ksera dokumantów na 'mieście" nie zrobię?!

    Tak bardzo sie nie martw o sąd :-)
    a jak jesteś taki dobry to zabierz pod pache ryze papieu do ksera i masz
    problem z głowy hehe

    Sandra

  • 20. Data: 2002-10-25 20:30:51
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Co do umorzonego postępowania:
    "uprawnionym do złożenia zażalenia przysługuje prawo
    przejrzenia akt" - art. 306 § 1 kpk.
    Pouczenie o tym znajduje się na postanowieniu
    o umorzeniu.