  • 21. Data: 2021-05-30 15:02:32
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-maja-2021 o 12:54, Shrek pisze:
    > Znajomi królika mają to do siebie, że wybierają konfitury a nie padlinę.

    Hmmm...

    To jaki jest pożytek z "domów dziecka"?

    Może chociaż dzieci korzystają? ;-)

  • 22. Data: 2021-05-30 15:47:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2021 o 15:02, _Master_ pisze:

    > To jaki jest pożytek z "domów dziecka"?

    Taki sam jak z zusu, szpitali, wojska...

    > Może chociaż dzieci korzystają? ;-)

    Zależy od tego w stosunku do czego:P

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2021-05-30 17:31:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-maja-2021 o 15:47, Shrek pisze:

    > Taki sam jak z zusu, szpitali, wojska...

    Mylisz porządki.
    Przymusowy ZUS nie pasuje do na prawdę potrzebnego szpitala i wojska.

    > Zależy od tego w stosunku do czego:P

    Jak ktoś wyznaje lewackie religie i wierzy w wyższość "domu dziecka" nad
    normalną rodziną to wszystko uzasadni ;-)

  • 24. Data: 2021-05-30 17:56:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2021 o 17:31, _Master_ pisze:

    > Mylisz porządki.
    > Przymusowy ZUS nie pasuje do na prawdę potrzebnego szpitala i wojska.

    Za to przymusowy zus pasuje do przymusowego nfztu, który z kolei pasuje
    do szpitala. Z wojskiem to inna sprawa. Prawie zawsze prężymy muskuły a
    potem okazuje się, że w sumie lepiej od razu było się poddać - ten
    wyjątek to cud nad wisłą:)

    > Jak ktoś wyznaje lewackie religie i wierzy w wyższość "domu dziecka" nad
    > normalną rodziną to wszystko uzasadni ;-)

    To jak z lewacką opieką zdrowotną. Lepiej być zdrowym niż leżeć w
    szpitalu - nie?

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2021-05-30 18:32:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-maja-2021 o 17:56, Shrek pisze:
    > Za to przymusowy zus pasuje do przymusowego nfztu,

    ciach

    powyższe dwie głupoty nie są wymogiem koniecznym do istnienia szpitala

    Prawie zawsze prężymy muskuły a
    > potem okazuje się, że w sumie lepiej od razu było się poddać

    To nie jest reguła a zasada odstraszania wielokrotnie zadziałała w
    przeszłości.
    Pomyśl o Putinie pamiętając o interesach które z nim robią Niemcy

    > To jak z lewacką opieką zdrowotną.

    Nie musi być lewacka i nie musi działać jak w socjalistycznych krajach

    To że przez lata wtłaczania do głów motłoch się przyzwyczaił że państwo
    o niego dba wcale nie znaczy że to jest mądre, skuteczne, dobre dla
    pacjentów

    Lepiej być zdrowym niż leżeć w
    > szpitalu - nie?

    Zwłaszcza teraz gdzie lekarze sami kombinują żeby mieć pacjenta z
    kowidem bo droższy?

    Pochowałem teścia i chrzestnego przez pandemię strachu.

    A to wszystko przez trzymanie czapy na lecznictwie przez państwo

    Przez brak profilaktyki i kierowanie kasy na dochodowe leczenie
    beznadziejnych przypadków

    Że debile nie będą się badać. Tak zawsze się znajdzie debil co zrobi
    sobie krzywdę. Dlaczego ja mam o niego dbać i płacić za jego życiowe błędy?

  • 26. Data: 2021-05-30 19:50:54
    Temat: Animko! Umiesz ciąć cytaty?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 27. Data: 2021-05-30 20:08:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2021 o 18:32, _Master_ pisze:

    > ciach
    >
    > powyższe dwie głupoty nie są wymogiem koniecznym do istnienia szpitala

    Dla dostępnego dla ciebie są.

    >  Prawie zawsze prężymy muskuły a
    >
    > To nie jest reguła

    Niestety u nas jest. Od kilku stulecie odnieśliśmy jedno zwycięstwo.
    > a zasada odstraszania wielokrotnie zadziałała w
    > przeszłości.

    Ale masz częściowo rację - tyle że tu nie chodzi o "doktrynę
    odstraszania", a po prostu nie opłaca się na nas aktualnie napadać, bo
    korzyści żadne a problemów dużo.

    > Pomyśl o Putinie pamiętając o interesach które z nim robią Niemcy

    Putin to póki co ukrainy przełknąć nie może. Gdyby nie nato to może i
    miałby chrapkę, ale tak to nawet litwy boi się szturchać.

    > Lepiej być zdrowym niż leżeć w
    >
    > Zwłaszcza teraz gdzie lekarze sami kombinują żeby mieć pacjenta z
    > kowidem bo droższy?

    No przecież piszę, że toje rozumowanie jest bez zarzutu - lepiej być
    zdrowym niż w szpitalu, lepiej mieć rodzinę niż w domu dziecka. Dobrze
    kombinujesz, choć na razie niezbyt wysokich lotów to myśli:P

    > Pochowałem teścia i chrzestnego przez pandemię strachu.

    Ale i tak będziesz głosował na pis:P

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2021-05-30 20:38:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-maja-2021 o 20:08, Shrek pisze:

    > Dla dostępnego dla ciebie są.

    ;-)
    Ostatnio kupę szmalu wydaję na lekarzy prywatnych i prywatne badania.
    Dziwnym trafem ci prywatni są mądrzejsi i tańsi licząc długofalowo.

    A nie jestem bogaczem ;-)

    > Niestety u nas jest. Od kilku stulecie odnieśliśmy jedno zwycięstwo.

    Kto to jest to MY? i dlaczego projektujesz to na resztę świata?

    > Ale masz częściowo rację - tyle że tu nie chodzi o "doktrynę
    > odstraszania", a po prostu nie opłaca się na nas aktualnie napadać, bo
    > korzyści żadne a problemów dużo.

    To już nie musi być aktualny pogląd. A napadać można różnie.
    Np zakręcić kurek z gazem czy wywołać małą awarię w elektrowni.

    Flota myśliwców może wybić z głowy taki pomysł

    Ale... To mogą być też ci przebrzydli terytorialsi co powstrzymają
    zielone ludziki

    > No przecież piszę, że toje rozumowanie jest bez zarzutu - lepiej być
    > zdrowym niż w szpitalu, lepiej mieć rodzinę niż w domu dziecka. Dobrze
    > kombinujesz, choć na razie niezbyt wysokich lotów to myśli:P

    Lepiej mieć w życiu wybór do jakiego lekarza pójść jak się nie uda być
    zdrowym. Lepiej mieć wybór na co pracuję przez pół roku.
    Lepiej nie być traktowanym jak debil być wyzyskiwanym przez opiekuńcze
    państwo.

    > Ale i tak będziesz głosował na pis:P

    Będę głosował na Konfederację jak zawsze. Ciężko jarzysz?

  • 29. Data: 2021-05-30 20:45:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-30 o 15:47, Shrek pisze:

    > Taki sam jak z zusu, szpitali, wojska...

    > Zależy od tego w stosunku do czego:P

    A w Kanadzie tak się dzieci pozbywają:

    https://tvn24.pl/swiat/kanada-na-terenie-b-szkoly-dl
    a-indian-odkryto-mogile-ze-szczatkami-215-dzieci-510
    7599

    --
    animka

  • 30. Data: 2021-05-30 20:46:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 May 2021 20:38:33 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Będę głosował na Konfederację jak zawsze.

    To wszystko tłumaczy...
    --
    Jacek
    -I hate haters-