  • 1. Data: 2003-05-20 13:24:32
    Temat: zwrot zaliczki???
    Od: "Pechowiec" <d...@w...pl>

    Szukałem w archiwum do kilku miesięcy wstecz ale nic pasującego do mojej
    sprawy nie znalazłem.

    Sprawa jest następująca: zostawiłem zaliczkę na sprowadzenie konkretnego
    artykułu niestety później okazało się, że nie będzie mi on potrzebny więc po
    około 30 minutach udałem się do wspomnianego sklepu z prośbą o nie
    zamawianie zaliczkowanego artykułu i o zwrot wpłaconej zaliczki, niestety
    pan oznajmił mi, żę jest to niemożliwe! W związku ztym mam pytanie czy
    rzeczywiśćie nie ma możliwości zwrotu zaliczki? A może powinieniem odebrać
    zamówiony towar a potem go zwrócić???

  • 2. Data: 2003-05-20 14:47:56
    Temat: Re: zwrot zaliczki???
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    To Ty taki sam "przypał" jesteś jak ja. hehehe

  • 3. Data: 2003-05-20 19:54:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 May 2003, Pechowiec wrote:
    [...]
> [...]
    >+ pan oznajmił mi, żę jest to niemożliwe! W związku ztym mam pytanie czy
    >+ rzeczywiśćie nie ma możliwości zwrotu zaliczki?

    "Możliwość" to zawsze jest, o ile strony chcą. O ile sklep uważa że
    "widziały gały co brały" to nic nie poradzisz, *nie muszą* odstąpić
    od umowy (a dedukuję że interesuje cię właśnie to - czyli co innego
    niż pytasz ;)).

    >+ A może powinieniem odebrać
    >+ zamówiony towar a potem go zwrócić???

    Obok jest wątek z odpowiedzią. Ostatnio działało 8 lat temu :)

    pozdrowienia, Gotfryd