    From: "Adam" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwrot towaru
    Date: Fri, 21 Apr 2006 17:45:34 +0200

    Witam

    Zakupilem do firmy w sklepie internetowym router. Towar otrzymalem kurierem,
    zaplacilem za niego, w paczce byla faktura. Jednak router mi nie odpowiada i
    chce go zwrocic, poniewaz mam moge w ciagu 10 odeslac towar bez podawania
    przyczyny. Gdy poinformowalem o tym sprzedawce odpowiedzial ze nie jestem
    konsumentem tylko firma i prawo zwotumi nie przysluguje.
    Czy sprzedajacy ma racje? nie kupuje tego towaru do dalszej sprzedazy lub
    tez jako komponentu do dalszej produkcji, czy to ze wystawiono mi fakture
    znaczy ze nie jestem juz konsumentem?

    Malo czasu pozostalo mi juz do odeslania towaru wiec prosze o pomoc

    Pozdrawiam
    Adam