    From: "morfi" <dubh@[tegoniema]gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwrot sprzętu kupionego na raty
    Date: Tue, 31 Jan 2006 18:28:05 +0100

    Witam wsyztkich grupowiczów.

    Tak mnie spotkała nagła sytuacja i zwracam się do was o pomoc. Czy istnieje
    możlwość zwrotu sprzętu komputerowego zakupionego na raty, z wpłatą 600zl, a
    sprzęt o wartosci 4500 zl kupiono dziś a chciałbym go oddac już jutro, a w
    zamian w tym samym sklepie wziąść coś tańszego. No tak się złożyło że mama
    chciała zrobić swoim wnuką prezent i poszła z nimi wspólnie kupować komputer
    napalone 12 latki i sprzedawca któy wiadomo doradzi zawsze coś droższego i
    tak wyszło jak to usłyszałem to aż zbladłem :-) bo naprawde taki wydatek nie
    był potrzebny, dlatego chciałbym jutor to jakoś odkręcić, czy jakieś
    podstawy prawne na to są żeby towar oddac bez problemu?? Czy musze zdać się
    na dobrą wole sprzedawcy? Co do kredytu (rat) nie było by problemu gdyby
    towar został pryzjęty przez sprzedawce, ponieważ od umowy kredytowej można
    odstąpić w ciagu 14 dni od daty podpisania, podwarunkiem oczywiscie że
    sprzedawca przyjmie towar zpowrotem.

    || Jakub ||

    dubh@(to_wytnij)gazeta.pl