  • 1. Data: 2002-07-31 12:14:20
    Temat: zwrot pieniedzy
    Od: "Henryk100" <H...@s...pl>

    Witam
    jak to teraz jest ? , mozna zadac zwrotu pieniedzy za zakupiony towar ?. Tym
    bardziej jak ma wady/uszkodzenia , ktore trzeba serwisowac albo po prostu
    mnie nie zadowala . W sklepie proponuja mi isc do serwisu :-( a wczoraj
    kupilem sprzet ( monitor)
    Proponowalem wymiane na inny egzemplarz to jeszcze nei wiedza o zrobic :-(
    szkoda slow
    A zatem moge zadac kasy ? Sprzet kupilem n a firme ( faktura) , bez zadnej
    umowy . I co wazne moze jest tez , gwarancja jest nie podpisana ani
    wypelniona czyli chyba niewazna
    Poradzcie cos bo spora kasa zostala wydana

  • 2. Data: 2002-08-01 08:11:18
    Temat: Re: zwrot pieniedzy
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Henryk100" <H...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > wypelniona czyli chyba niewazna
    > Poradzcie cos bo spora kasa zostala wydana

    Jesli ma wady, to moze byc wymieniony na "wolny od wad", lub naprawiony.

    Proponuje wprowadzic przy wiekszych zakupach "zasade trzech nocy".
    Gdy zechce Pan cos drogiego kupic, postanowic, ze kupuje za dni
    i spokojnie z tym postanowieniem przespac sie 3 noce..
    Nie trzeba potem przy rezygnacji po pierwszej nocy prosic prawnikow o rade
    jak wywinac sie
    z pochopnej decyzji

    Boguslaw