  • 1. Data: 2002-02-12 18:29:11
    Temat: zwrot kosztow przejazdu swiadka na rozprawe sodawa...
    Od: "Grzegorz G." <s...@w...pl>

    Jestem swiadkiem w pewnej sprawie w ktorej oskazrony jest moj ojciec (chodzi
    o wypadek samochodowy), ktora odbywa sie w sadzie oddalonym od miejsca
    mojego zamieszkania o 270 km. I tu powstaja moje pytania, a mianowicie: czy
    moge ubiegac sie o zwrot kosztow przejazdu do tegoz sadu (zwrot przez organ
    panstwowy, a nie mojego ojca - to oczywiste)? Jesli tak, to czy moge rowniez
    ubiegac sie o zwrot tych kosztow w przypadku przegranej sprawy mojego ojca.
    Jak nalezycie udokumentowac te koszty (paliwo - to najwazniejsza sprawa, ale
    zaznaczam, ze nie biore fa VAT)

    Inna kwestia (choc dotyczaca tego samego problemu):
    Policja nie potrafila ustalic winy na miejscu i skierowala ta sprawe do
    sadu. Jak to mozliwe, ze sprawa nie obyla sie jeszcze, a z towarzystwa
    ubezpieczeniowego przyszlo zawiadomienie o pokryciu wszystkich kosztow
    wypadku z ubezp. mojego ojca.
    Czekam na odpowiedz grupowiczow

    Grzegorz G.