  • 1. Data: 2003-06-09 09:33:36
    Temat: zwolnienie a urlop ???
    Od: "niga" <n...@s...pl>

    witam ..
    Nadeszla pora zmiany pracodawcy, ale zanim to nastapi chcialbym wybrac jak
    najwiecej urlopu (mam 26 dni nowego i 4 dni zaleglego urlopu). Czy
    zwalniajac sie w lipcu (za porozumieniem stron) mam prawo wybrac caly
    przyslugujacy mi urlop (tj 26 + 4) czy nalezi mi sie jedynie stary (4 dni)
    plus nowy w zaleznosci od ilosci przepracowanych misiecy w biezacym roku ..
    ???
    Dodam jeszcze, ze w nowym miejscu pracy urlop nie bedzie mi juz potrzebny,
    tak wiec jesli mam takie prawo chcialbym wykorzystac go jak najwiecej ..
    niga ..

  • 2. Data: 2003-06-09 09:49:28
    Temat: Re: zwolnienie a urlop ???
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > plus nowy w zaleznosci od ilosci przepracowanych misiecy w biezacym roku
    Kunamolek .......Jeśli pracownik wykorzysta wcześniej przysługujący mu pełny
    urlop i zwolni się z zakładu pracy, to jest ryzyko pracodawcy, że dał
    pracownikowi urlop ..... ale jeśli nie wykorzysta pracownik urlopu to
    pracodawca zapłaci mu za tę część urlopu, która mu przysługuje w danym roku
    u niego.
    Sugeruję tutaj pokombinować z urlopem na rządanie w wyskokości czterech dni

    > Dodam jeszcze, ze w nowym miejscu pracy urlop nie bedzie mi juz potrzebny,
    > tak wiec jesli mam takie prawo chcialbym wykorzystac go jak najwiecej ..

    Pamiętaj, że w nowym miejscu pracy nie możesz się zrzec urlopu.
    Chyba, że nowym miejscem pracy nazywasz działalność gospodarczą
    :))))))))))))))))))

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2003-06-09 18:16:27
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "niga" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > tak wiec jesli mam takie prawo chcialbym wykorzystac go jak najwiecej ..

    teoretycznie przysługuje Ci stary urlop + 26 dni nowego, więc masz prawo go
    wykorzystać. Ale pracodawca musi się zgodzić na wykorzystanie tego urlopu.
    Jeśli nie, to wypłaca ekwiwalent za urlop proporcjonalnie (nie w całości).

    Magdalena