  • Data: 2004-03-31 15:48:07
    Temat: zmiana przepisow - ubezpieczenie oc
    Od: "hal2000" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w zeszlym roku zakupilem tani samochod, ktory byl mi potrzebny do
    przeprowadzki i kilku niedalekich wyjazdow, przez miesiac, ktory
    przyslugiwal mi na przerejestrowanie, jezdzilem na dokumentach (w tym oc)
    poprzedniego wlasciciela, pozniej samochod przerejestrowalem, ale juz nim
    nie jezdzilem; ostatnio postanowilem go sprzedac bo ogolnie jest sprawny,
    zadbany, a ja raczej nie bede nim jezdzil w najblizszej przyszlosci

    natomiast zupelnie przez przypadek doszly mnie pogloski o tym, ze przepisy
    sie zmienily i oc nalezy wykupic nawet dla nieuzywanego pojazdu. czy to
    prawda i co w takiej sytuacji zrobic? czy od kogos kto kupi ode mnie
    samochod ktos bedzie wymagal odcinka polisy? czy tez moze obowiazek taki
    dotyczy tylko nowo rejestrowanych/przerejestrowywanych samochodow?

    dzieki za wszelka pomoc w odpowiedzi na te pytania - pozdrawiam W.