    From: irek <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zmiana pracy-kiedy powiedziec?
    Date: Wed, 19 Feb 2003 21:57:29 +0000 (UTC)

    Witam serdecznie,

    Mam takie pytanie.
    Od 1 lutego podjąłem pracę w pewnej firmie na okres próbny 1 miesiąca
    (termin tej pierwszej umowy wygasa z dniem 28 lutego b.r.)
    Jednakże w międzyczasie otrzymałem lepszą propozycję pracy, którą
    przyjąłem (termin rozpoczecia: 1 marca).
    Nie wiem kiedy poinformować obecnego pracodawcę o tym, iż po wygaśnięciu
    pierwszej umowy na okres próbny, nie podpiszę kolejnej i rezygnuję z
    pracy u niego.

    Zgodnie z przyjętymi zasadami, powinienem zrobić to w ostatni roboczy
    dzień miesiąca (tu: 28-02-03).

    Jednakże chciałbym być w porządku wobec obecnego pracodawcy i
    poinformować go już teraz (będzie mógł juz rozpocząć poszukiwania kogoś
    na moje miejsce).

    I pytanie brzmi:
    Czy informując obecną firmę już teraz nie działam na swoją szkodę?
    Może bezpieczniej dla mnie jest powiedzieć pod koniec miesiąca?

    Pozdrowienia
    --

    irek