  • 1. Data: 2004-05-28 14:41:38
    Temat: zmiana nr-u domu
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Zmieniono wszystkim(albo wielu) nr domow. Czy w zwiazku z tym:
    1.musze zmienic DO i PJ ? W jakim terminie?
    2.Czy za te zmiany musze placic?
    Adam

  • 2. Data: 2004-05-28 14:42:39
    Temat: Re: zmiana nr-u domu
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    > 1.musze zmienic DO i PJ ? W jakim terminie?

    no jacha

    > 2.Czy za te zmiany musze placic?

    wydaje mi sie ze za zmiany 'podjete' nie przez Ciebie placic nie bedziesz
    musial...

  • 3. Data: 2004-05-28 14:56:51
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > wydaje mi sie ze za zmiany 'podjete' nie przez Ciebie placic nie bedziesz
    > musial...

    U nas wiele rzeczy sie wydaje ... ale logiki raczej trudno sie
    spodziewac.

  • 4. Data: 2004-05-28 15:17:12
    Od: "m." <m...@w...pl>

    Użytkownik "Adam" <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zmieniono wszystkim(albo wielu) nr domow. Czy w zwiazku z tym:
    > 1.musze zmienic DO i PJ ? W jakim terminie?
    > 2.Czy za te zmiany musze placic?
    > Adam

    ad.1 Termin - rozsądny. 2 miesiące to rozsądny, pół roku już nie.Ale to tak
    na logikę.
    ad. 2 Co do dowodu - nie. par.2 pkt. 2 rozporządzenia RM dotyczącego opłat
    za dowody stanowi że nie pobiera sie opłat od osób które są zobowiązane go
    wymienic ze względu na zmianę nazwy miejscowości, nazwy ulicy czy numeru
    domu.
    Wymiana prawa jazdy pewnie tak samo nie podlega w tym przypadku opłacie, ale
    głowy nie dam.

    m.

  • 5. Data: 2004-05-28 16:18:43
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > ad.1 Termin - rozsądny. 2 miesiące to rozsądny, pół roku już nie.Ale to
    tak
    > na logikę.
    to zle... tak sobie zyje juz od roku. A jakie kary za DO (tu mi chyba wbili
    i zrobili wpis bo mam jeszcze stare) a ile za PJ (mam nowe i szkoda bylo mi
    wymieniac :-(
    Adam

  • 6. Data: 2004-05-28 20:29:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    wbili
    > i zrobili wpis bo mam jeszcze stare) a ile za PJ (mam nowe i szkoda bylo

    Skoro Ci wbili zmianę w stary dowód, to masz go ważny i wymieniać nie
    musisz. Co do prawa jazdy, to jakoś bardzo się tym nie przejmuj. Nie
    słyszałem, by kogoś za spóźnioną jego wymianę ukarano.