    From: "arnee" <a...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zlapali mnie na fotoradar
    Date: Sun, 27 Aug 2006 23:38:29 +0200
    Sender: a...@n...wsisiz.edu.pl

    Witam,

    Zlapali mnie niestety na fotoradar jakies 250km od domu na trasie, przyslali
    mi zdjecie i wezwanie do stawienia sie w celu wyjasnien albo wypelnienie
    formularza w ktorym przyznaje sie ze to ja itd itp i odeslanie do nich. Wina
    moja oczywiscie jest i jestem swiadomy jej ale moim zdaniem troche panowie
    ze strazy gminnej z ktorej to wezwanie dostalem robia sobie jaja delikatnie
    mowiac bo zlapali mnie chyba 3 kwietnia 2006 a przyslali to 23 sierpnia
    2006, orientuje sie ktos czy to prawnie jest wporzadku? mozna sobie wyslac
    komus zdjecie z fotoradaru po np roku? gdybym np pozyczal komus auto czesto
    to musialbym im wskazac ta osobe ale po takim czasie mozna takie rzeczy
    zapomniec, mam jakis obowiazek pamietac komu pozyczalem auto w tym dniu? jak
    to jest, to chyba oni musza mi udowodnic wine a nie ja udowodnic im ze
    jestem niewinny? te ostatnie pytania to juz gdybanie z mojej strony bo winny
    jestem ja ale zastanawiam sie jak to jest prawnie uregulowane
    Poza tym moga mnie robic w konia bo w tamtym dniu moglo tam wcale nie byc
    ograniczenia do 70 a teraz jest i co w takim wypadku? ja nie jestem w stanie
    pamietac teraz jak tam bylo wiec moga wszystko mi wmowic wiec pytanie jak to
    jest prawnie rozwiazane

    pozdrawiam,
    Tomek