  • 1. Data: 2002-11-04 13:42:10
    Temat: zezwolenie na sprz. alkoholu
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    Witam serdecznie,

    Mam takie pytanko, czy skladajac wniosek do Urzedu Miasta
    o wydanie zezwolenia na sprzedaz piwk/winka w PUBie musze
    legitymowac sie jakimis zgodami sasiadow tego PUBu ?
    Czy to oni ewentualnie potem moga kwestionowac ?
    A co jak w budynku jest jakies liceum (prywatne, status mi
    nie do konca znany), a podmioty prowadzace to liceum
    sa wspolwlascicielami budynku ? Chcialbym sprzedawac
    alkohol po godzinach pracy tego liceum, a oni nie bardzo
    chca sie zgodzic . Jaka droga ? Jak z nimi zalatwic ?

    Pozdro

    sap