    From: "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zdenerwowali mnie...
    Date: Mon, 07 Apr 2003 18:04:47 GMT

    Witam,

    Znowu dostalam niezwykla super oferte. Mam ochote zawiadomic prokurature
    tylko nie wiem na jakiej podstawie :))
    Poswiece sie i przepisze - moze ktos sie poswieci i przeczyta, a moze nawet
    poda mi jakis paragraf.... Byc moze uda sie im choc troche uprzykrzyc
    zycie...

    Przychodzi mi na mysl:
    - poslugiwanie sie takimi nazwami jak notariusz, czek bankowy, itp.
    Wszystko pisane z duzej litery jak nazwa wlasna. Rysunki przedstawiajace
    jakies abstrakcyjne czeki z nazwami typu "BANK CENTRALNY"
    - wykorzystywanie bazy danych osobowych (nigdy nigdzie nie wyrazalam
    zgody na umieszczenie mnie w takiej bazie - a oni pisza ze maja moje dane
    "zostaly im udostepnione") poza tym posiadam w ich bazie numer:
    FB3D6901-04739817240605
    - proba wyludzenia. (wyludzenie znaczkow pocztowych, oplaty i danych
    osobowych w zamian za jakas obietnice).
    - proba oszustwa (sugerowanie ze pieniazki dostaje kazdy, a czasem
    poslugiwanie sie slowem "zwyciezca")

    Czekam na odpowiedzi z niecierpliwoscia :)

    <<<Tresc przesylki >>>
    <<str.1>>
    W jaki sposob wystapic o wysylke Potwierdzonego Czeku Bankowego na
    34.250,00zł na Twój adres:
    1. Dokładnie wypełnij Tutuł Wystąpienia widniejący na odwocie.
    2. Możesz skorzystać z obsługi priorytetowej Twoich dokumentów.
    3. Nie pozostaje Ci nic innego jak tylko odesłać wszystko pod wskazany adres
    i w danym wypadku, czek jest Twój.
    --------
    Dla zachowania wszelkich środków bezpieczeństwa, zawsze radzimy naszym
    zwycięzcom zrealizowanie czeku NATYCHMIAST PO JEGO OTRZYMANIU. Jest to
    najlepszy sposób, aby jak najszybciej z niego skorzystać: nie zapomnij o
    tym!
    --------
    Co zrobić jeśli czek dotarł już do Ciebie
    W takim przypadku poinformuj nas o tym. Oczywiście możesz także natychmiast
    zainkasować otrzymany czek. Bardzo ważne przypomnienie: Jeżeli do tej pory
    zatwierdzony czek bankowy do Ciebie nie dotarł, to postępuj zgodnie ze
    wskazówkami i natychmiast odeślij Twój Tytuł Wystąpienia. Jeszcze nie jest
    za późno!
    --------
    W firmie Alladyn Notariusz czuwa nd należytym przyznaniem wygranych. W
    naszej firmie robimy wszystko, aby zasłużyć na zaufanie naszych klientów.
    Oto dlaczego każde przekazanie wysokiej wygranej kontrolowane jest przez
    Notariusza. To on osobiście sprawdza czy wygrana została wysłana należytemu
    zwyciezcy. Dla Ciebie jest to najlepszy dowód, że wszystkie wygrane są
    przekazywane bez najmniejszego wyjątku.
    <<<str. 2>>>
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA
    W tym celu postępuję zgodnie z poniższymi wskazówkami:
    1. TAK, odsyłam mój TYTUŁ WYSTĄPIENIA wraz z 10 znaczkami po 1,20zł w
    załączonej kopercie zwrotnej w ciągu 10 dni*.
    2. TAK, aby przyspieszyć wysyłkę mojej wygranej chcę skorzystać z
    priorytetowej obsługi moich dokumentów, w tym celu dołączam dodatkowo 5
    znaczków pocztowych po 1,20zł.
    3. TAK, przy odbiorze mojej wygranej, która zostanie dostarczona
    bezpośrednio na mój adres, przez pracownika Poczty Polskiej, zabezpieczoną
    przesyłką poleconą, ureguluję zryczałtowaną opłatę w wysokości 74,90zł
    tytułem kosztów manipulacyjnych i zarządzania finansowego.
    Data urodzenia*:....... Data wysyłki mojej odpowiedzi: ..... Podpis:

    BARDZO DROBNYM DRUKIEM:
    Ja nizej podpisany wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych przez firmęA\
    Alladyn sp.z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mińskiej 25 lok. 606
    (wpisaną pod numerem KRS 110376 w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy-XX
    Wydział Gospodarczy) w celach marketingowych oraz na udostępnianie ich
    osobom trzecim, na czas nieograniczony, zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia .... . Dane przekazuję dobrowolnie oraz potwierdzam, że
    zostałem poinformowany o prawie do ich wglądu, poprawiania i kontroli.
    Państwa dane zostały udostępnione przez firmę LIFO LTD, 25 Aphrodite Street
    Consulco House, 2nd Floor, Office 204 Nicosia. Sugerujemy zapoznanie się z
    regulaminem 15022 dostępnym pod numerem telefonu 0701974405 (Legion opłata
    za całe połączenie 8,12zł + VAT) lub listownie po skierowaniu zwykłej prośby
    na adres Alladyn sp. z o.o,.skr. pocz.171, 00-950 Warszawa 1.

    [brak wytłumaczenia do gwiazdek]

    <<<str.3 >>>

    Drogi Kliencie,
    Oprocz przypadku bledu naszego glownego ksiegowego, czek na 34.250,00zł
    jeszcze nie został przez Ciebie zainkasowany.
    Jeśli do tej pory nie otrzymałeś od nas kwoty w wysokości 34.250,00zł,
    proszę, żebyś bezzwłocznie wystąpił o czek, o którym mowa... jest to Twoja
    ostatnia szansa na jego otrzymanie!
    Z ogromną przyjemnością jak najszybciej wyślemy Ci ten czek, jak tylko
    otrzymamy Twoj zwycieski Tytuł Wystąpienia. Wyobrazam sobie, ze z
    niecierpliwoscia oczekujesz na te kwote.
    Zapewniam Cie ze nie ma tu zadnego haczyka. Wysylka czeku do jego odbiorcy
    jest gwarantowana w 100%.
    W rzeczywistosci, w takich przypadkach, przekazanie czeku nastepuje pod
    oficjalna kontrola. Nie ma więc żadnych możliwych wątpliwości przy
    identyfikowaniu zwycięzcy.

    nieistotne bla bla bla...

    <<< str. 4 >>>

    OFICJALNA GWARANCJA WYSYLKI dla ........ DO ZACHOWANIA

    Firma Alladyn oficjalnie zobowiązuje sie przekazac czek na 34.250,00zł pod
    kontrolą notariusza. To notariusz osobiscie bedzie czuwal nad wlasciwym
    przekazaniem czeku zwyciezcy na jego adres. A to wszystko na koszt firmy
    Alladyn.

    Niniejsza gwarancja jest zobowaiązaniem formalnym i ostatecznym dla
    wszystkich. Przypominamy, ze od kwoty 34.250,00zł podatek uiści firma
    Alladyn Nie ma wiec żadnego powodu odmówienia jej przyjęcia.

    BEZ ZADNYCH POZNIEJSZYCH ZOBOWIAZAN DLA ZWYCIEZCY.