    From: "Franek" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zawieszone postępowanie administracyjne
    Date: Thu, 15 Sep 2005 08:46:52 +0200

    Witam.

    Mam bardzo trudne pytanie z zakresu prawa administracyjnego. W jaki sposób
    przedłużyć okres zawieszenia postępowania administracyjnego po upływie 3
    lat.. Postępowanie zostało zawieszone zgodnie z art. 98 KPA. Rozwiązanie
    tego problemu jest dla mnie bardzo ważne, dlatego będę bardzo wdzięczny za
    wszelką pomoc.

    Pozdrawiam.