eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozatrzymanie Policji a filmowanie przez telewizję - szukam prawnika w Pń › zatrzymanie Policji a filmowanie przez telewizję - szukam prawnika w Pń
  • Data: 2005-07-24 16:43:55
    Temat: zatrzymanie Policji a filmowanie przez telewizję - szukam prawnika w Pń
    Od: "Piotr D" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    dzięki za dobre rady ale teraz tak jak w temacie szukam prawnika w
    Poznaniu, który pomoże mi (zajmie się) z sprawą jaką przedstawiłem
    wcześniej :
    temat "zatrzymanie Policji a filmowanie przez telewizję"

    albo chociaż podajcie mi "gdzie" szukać tzn. jaką musi mieć specjalizację
    prawo karne, cywilne czy jakie tam ??

    dziękuje i pozdrawiam
    Piotr D