  • 1. Data: 2002-10-19 16:32:32
    Temat: sposob na "dresów"
    Od: kamil386 <k...@p...onet.pl>

    chodzi mi o takich łysych 2-metrowych niemiłosiernie przypakowanych
    kolesi, ktorych glownym zajeciem jest bicie innych itp., sa tacy jako
    zolnierze w mafii, czasami siedzą pod klatką i robią "kuku" komuś jak
    mają okazję

    zamiast grzywny więzienia itp. najlepiej by bylo w jakiś sposób
    obniżyć _dożywotnio_ poziom testosteronu, np. farmakologicznie
    (pojedynczy zastrzyk uszkadzajacy nieco komorki produkujace
    testosteron w jądrach)
    czyli poprostu złamać im życie, bo dla takiego pakera to byłby koniec,
    gorszy niż najgorsza kara
    nie mógł by mieśni ćwiczyć, stał by sie oklapnietym wymoczkiem, często
    by płakał zaczął by lubić małe dzieci, dotychczasowi koledzy którzy by
    mieli szczeście pozostac mięsniakami by go wyszydzali
    kolesia przestaly by dziewczyny podniecać, może by sobie chłopaka
    znalazł, ale tak w ogole to fajnie by było, poniewaz juz nie chcial by
    być dresem

    a skoro to zastrzyk to można by było polować na nich jak na słonie w
    rezerwacie, strzelając ładunkiem z substancją

  • 2. Data: 2002-10-19 17:46:24
    Temat: Re: sposob na "dresów"
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@k...tpnet.lt>

    "kamil386" <k...@p...onet.pl> napisał...

    > zamiast grzywny więzienia itp. najlepiej by bylo w jakiś
    > sposób obniżyć _dożywotnio_ poziom testosteronu,
    > np. farmakologicznie (pojedynczy zastrzyk uszkadzajacy
    > nieco komorki produkujace testosteron w jądrach)

    Tak, a oni sobie kupia (tak jak dotychczas to robia ;) testosteron. I
    coz ? klapa ;)

    SF

  • 3. Data: 2002-10-19 22:36:42
    Od: "Q" <b...@p...onet.pl>

    "kamil386" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > a skoro to zastrzyk to można by było polować na nich jak na słonie w
    > rezerwacie, strzelając ładunkiem z substancją

    Dół z wapnem lub normalna seria z kałasza jest prostsza, tańsza i daje 100 %
    gwarancji.
    Btw. można by znowelizować prawo łowieckie tak aby każdy normalny, uczciwy
    obywatel mógł sobie raz w miesiącu strzelić dresa.
    Trofea ze skóry wykona łódzkie pogotowie.
    ;)))

  • 4. Data: 2002-10-20 07:48:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kamil386" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kolesia przestaly by dziewczyny podniecać, może by sobie chłopaka
    > znalazł, ale tak w ogole to fajnie by było, poniewaz juz nie chcial by

    No doktorze Mengele świetny sposób;)))

    Leszek

  • 5. Data: 2002-10-20 09:15:14
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <q...@4...com> kamil386 napisał(a):
> [...]
    > kolesia przestaly by dziewczyny podniecać, może by sobie chłopaka
    > znalazł, ale tak w ogole to fajnie by było, poniewaz juz nie chcial by

    Spoko, oni i tak sobie wstrzykują testosteron. ;)
    --
    Samotnik
    Zapisz się na listę 'Radio z Twarzą' - codziennie świeże nowinki z