  • From: "Artur" <d...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zasiedlenie w dobrej i zlej wieze
    Date: Tue, 04 Apr 2006 18:23:34 +0200

    witam bardzo serdecznie i mile

    mam pytanko : czy mial ktos z tym doczynienia ?

    mam dzwiny dosc czesto spotykany przypadek ... w roku 1978 nabylem dzialke
    za pomoca aktu darowizny ... z tego co sie okazalo teraz to nie dopelnilem
    wszelkich formalnosci ( nie zostalem poinforownay przez notariusza ) ...
    dbalem o ta dzialke przez 28 lat ... po uplywie tego czasu zglosila sie do
    mnie pani ktora jak twierdzi jest wlascicielka .. nie myslas dlugo udalem
    sie z tym do sadu ... chcialem odzyskac ta dzialke przez zasiedlenie ...
    jednak sad stwierdzil ze kozystalem z niej w zlej wieze poniewaz w roku
    1978 nie dopelnilem formalnosci ... moim zdaniem wyrok jest bez sensu ...
    interesuje mnie to czy zla wiara uzywalnosci dzialki moze byc spowodowana
    tym ze nie dopelnilem formalnosci ... przeciez gdybym je dopelnil nie
    byloby zadnych problemow ... co moge z tym dalej zrobic ?

    prosze o pomoc