  • 1. Data: 2002-02-07 13:45:39
    Temat: zasadzone wynagrodzenie a ZUS i podatek
    Od: "Michal S." <m...@b...onet.pl>

    Witam serdecznie !

    Mam taka sprawe - zasadzono na moja rzecz wynagrodzenie
    z tytulu umowy o prace ! Pieniazki sa juz w drodze do mnie !

    Teraz kwestia - czy powinienem zaplacic skladki na ubezpieczenie
    spoleczne (bo wnosilem o brutto) i jak to zrobic (jakies przepisy) ?
    Po drugie - co z podatkiem dochodowym ???
    Zasadzone wynagrodzenie sklada sie z wielu elementow,
    sa to z jednej strony czesci zanizonego wynagrodzenia za
    poszczegolne miesiace, cale wynagrodzenie za poszczegolne miesiace,
    dodatek urlopowy (wczasy pod grusza) i odprawa (z przyczyn zakladu pracy).

    Probowalem zasiegnonc informacji w US i ZUS,
    ale te odpowiedzi sa jakies mentne - sproobujcie cos powiedziec !

    Z goory dzieki !

    Pozdroowka

    ms