  • 1. Data: 2006-01-05 08:38:11
    Temat: zamowienia publiczne - oryginalne materialy eksploatacyjne
    Od: "Miki" <r...@o...pl>

    Witam,
    Pytanie dotyczy zamowien publicznych i z tego co wiem wiele urzedow ma
    podobne problemy.
    Jak sformulowac zapis (aby nie narazic sie na odwolania ze strony
    przystepujacych do przetargu), aby do drukarek firma musiala dostarczyc
    oryginale materialy eksploatacyjne.
    Nauczeni doswiadczeniem wiemy ze tonery/kartridze takich firm jak Lambda nie
    umywaja sie do oryginalnych tonerow np. HP. Niestety w przypadku urzadzen
    nie objetych juz gwarancja nie mozemy jawnie zadac aby nie byly to
    zamieniki.
    Pozdr,
    --
    MIKI

  • 2. Data: 2006-02-01 07:41:47
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Miki wrote:

> [...]
    > umywaja sie do oryginalnych tonerow np. HP. Niestety w przypadku urzadzen
    > nie objetych juz gwarancja nie mozemy jawnie zadac aby nie byly to

    http://www.uzp.gov.pl/odwolania/wyroki/pdf/2005/2005
    .php?page=31
    Sygn. akt: 0-856-05

    --