  • 1. Data: 2004-12-05 00:22:01
    Temat: zalozenie firmy - student
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pll>

    witam
    chcialym zalozyc firme - dzialalnosc jednoosobowa- agencja reklamowa. czy
    bedac studentem na studiach zaocznych przysluguja mi jakies znizki z tego
    tytulu?

    nie moge nic w necie znalezc:( a wpadlo mi w ucho ze sa dosc znaczne znizki
    jesli chodzi o skladki ZUS natomiast obowiazuje to do 31.12.2004, dlatego
    szukam wszelkich info na ten temat
    z gory dziekuje i pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2004-12-05 10:24:00
    Temat: Re: zalozenie firmy - student
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    znizki
    > jesli chodzi o skladki ZUS natomiast obowiazuje to do 31.12.2004,

    ulgi przysluguja tylko i wylacznie absolwentom, niestety w Pana przypadku
    trzeba placic
    haracz w pelnej wysokosci.

    P.