  • 51. Data: 2008-03-09 22:31:38
    Temat: Re: zalozenie DG
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    > To że sobie swoje wpływy rozdzielasz "po kopertach", nie zmienia faktu że to
    > jest majątek jednej i tej samej osoby.

    powtarzam to w kółko cały czas

  • 52. Data: 2008-03-09 22:33:15
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    > HIL? Cos od znajomego słyszałem... ;P

    :P
    wątpię żeby to było to samo HIL

  • 53. Data: 2008-03-10 17:07:15
    Od: <s...@a...pl>

    > sprawy :) Koszty założenia to 50zł za każdego wspólnika w urzędzie
    > miasta i 150 (teraz chyba trochę więcej) za rejestrację w VAT. Wszystko
    > to można wrzucić jak najbardziej w koszty.

    Z opłatą 150zł za rejestrację to przesadziłeś. To nie jest opłata *za
    rejestrację VAT* ! Rejestracja jest bezpłatna.
    Opłata, która zapewne masz na myśli to opłata *za wydanie potwierdzenia*, że
    jesteś VATowcem. Nie ma obowiazku - o ile wiem - jego wyrabiania.

    A wogóle to ta opłata jest cos około 170zł :)