  • Data: 2006-11-06 08:35:02
    Temat: zalalo mi mieszkanie :(
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    witam.

    mieszkam na 4 pietrze. place fundusz remontowy. nie mam ubezpieczonego
    mieszkania w zadnym z firm trzecich.
    rok temu mialem taki przypadek z przeciekiem z dachu. dzwonilem do
    spoldzielni mieszkaniowej. dostalem odpowiedz, ze prace zostana podjete
    dopiero wtedy, kiedy przestanie padac.
    przestalo padac, przyjechali i zrobili. sprawa powtorzyla sie 3
    krotnie. nasz czescie podczas kolejnych incydentow bylem obedny w domu
    i moglem szybko zareagowac.

    ostatnie deszcze zalaly moje mieszkanie doszczetnie. dodatkowo
    nieszczesliwie nie bylem w nim obecny przed 3 dni. dzisiaj przyjechalem
    do domu i gdy wszedlem do mieszkania to sie przerazilem.

    TAK PANOWIE ZE SPOLDZIELNI NAPRAWILI AWARIE!!!! - 3 RAZY..

    wychodze ze skory. prosze o odpowiedz czy mam szanse na pociagniecie do
    odpowiedzialnosci spoldzieline.

    bardzo prosze o odpowiedz.